© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
© Indkøb – Videregående Uddannelser, 2. udg., Hans Reitzels Forlag 2013, Lars Krogh Jensen, Lars H. Christensen & Steen Kjærgaard.
Advertisements

© Kommunikation skaber din organisation (2. udg.) Heidi Hansen, Hans Reitzels Forlag 2014.
©Ekstern regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv (I-bog) Lars Wøldike Petersen (red.) Hans Reitzels Forlag, 2016.
©Projektstyring – i teori og praksis (1.udg.) Lars Krogh Jensen & Henriette Bjerreskov Dinitzen (red.) Hans Reitzels Forlag, 2011.
© Ledelse af organisationskultur
Figur 7.1 Hans Reitzels Forlag.
Figur 9.1 Hans Reitzels Forlag.
© Kreativitet, Hans Reitzels Forlag, Lars Geer Hammershøj, 2012
Figur 3.1 Hans Reitzels Forlag.
©Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv, Lars Wøldike Petersen, Hans Reitzels Forlag, 2015.
© Digital didaktik Helle Hinge (red.) Hans Reitzels Forlag 2016.
© Anvendt statistik - for de finansielle uddannelser, Kenneth Hansen, Hans Reitzels Forlag 2017
© Anvendt statistik – for de finansielle uddannelser, 1. udg
©Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv, Lars Wøldike Petersen, Hans Reitzels Forlag, 2015.
© Dinitzen, H. B. & Jensen, L. K
© Pædagogik og skoleledelse. Anders Balle (red. )
© SKAT – for de finansielle uddannelser. 3.udg.
Figur 1.1 Processor i projektarbejde
©Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv, Lars Wøldike Petersen, Hans Reitzels Forlag, 2015.
Organisation, innovation and supply chain – to marketing (i-bog)
© Sociale medier. Hans-Christian Christiansen & Gitte B. Rose
Figur 2.1 Hans Reitzels Forlag.
© Global Economics Hans Jørgen Biede Hans Reitzels Forlag 2016
© Sociale medier. Hans-Christian Christiansen & Gitte B. Rose
Organisation, innovation and supply chain – to marketing (i-bog)
©Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv, Lars Wøldike Petersen, Hans Reitzels Forlag, 2015.
Hans Reitzels Forlag.
©Financial Management, Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen & Morten Dalbøge, Hans Reitzels Forlag, 2016.
© Sociale medier. Hans-Christian Christiansen & Gitte B. Rose
©Driftsøkonomi (3.udg.) Hansen, L., T.B. Jensen, M. Dalbøge, S. Hom-Rasmussen & J.O. Jensen (red.) Hans Reitzels Forlag, 2015.
© Erhvervsjura – for marketing og service (3.udg.)
© Pædagogik og skoleledelse. Anders Balle (red. )
© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing
© Præsentationsteknik
© Hald, M. (2015): Personligt lederskab. Hans Reitzels Forlag.
©Financial Management, Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen & Morten Dalbøge, Hans Reitzels Forlag, 2016.
©Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv, Lars Wøldike Petersen, Hans Reitzels Forlag, 2017.
©Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv, 2. udg
©Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv, 2
©Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv, Lars Wøldike Petersen, Hans Reitzels Forlag, 2015.
©Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv, Lars Wøldike Petersen, Hans Reitzels Forlag, 2015.
Figur 7.1 Hans Reitzels Forlag.
©Financial Management, Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen & Morten Dalbøge, Hans Reitzels Forlag, 2016.
©Driftsøkonomi (3.udg.) Hansen, L., T.B. Jensen, M. Dalbøge, S. Holm-Rasmussen & J.O. Jensen (red.) Hans Reitzels Forlag, 2015.
©Ekstern regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv (I-bog) Lars Wøldike Petersen (red.) Hans Reitzels Forlag, 2016.
©Ekstern regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv (I-bog) Lars Wøldike Petersen (red.) Hans Reitzels Forlag, 2016.
© Driftsøkonomi, 4. udg. Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen & Morten Dalbøge Hans Reitzels Forlag, 2018.
©Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv, 2. udg
©Erhvervsjura – for marketing og service 2. udg.
©Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv, Lars Wøldike Petersen, Hans Reitzels Forlag, 2017.
©Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv, 2. udg
©Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv, 2. udg
©Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv, Lars Wøldike Petersen, Hans Reitzels Forlag, 2015.
©Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv, 2. udg
© Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv
© Driftsøkonomi, 4. udg. Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen & Morten Dalbøge Hans Reitzels Forlag, 2018.
©Financial Management, Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen & Morten Dalbøge, Hans Reitzels Forlag, 2016.
© Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv
© Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv
© Driftsøkonomi, 4. udg. Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen & Morten Dalbøge Hans Reitzels Forlag, 2018.
© Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv
©Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv, Lars Wøldike Petersen, Hans Reitzels Forlag, 2015.
© Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv
© Driftsøkonomi, 4. udg. Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen & Morten Dalbøge Hans Reitzels Forlag, 2018.
© Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv
© Driftsøkonomi, 4. udg. Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen & Morten Dalbøge Hans Reitzels Forlag, 2018.
© Eksternt regnskab – årsregnskabsloven i praktisk perspektiv
© Driftsøkonomi, 4. udg. Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen & Morten Dalbøge Hans Reitzels Forlag, 2018.
©Driftsøkonomi (3.udg.) Hansen, L., T.B. Jensen, M. Dalbøge, S. Hom-Rasmussen & J.O. Jensen (red.) Hans Reitzels Forlag, 2015.
© Driftsøkonomi, 4. udg. Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen & Morten Dalbøge Hans Reitzels Forlag, 2018.
Præsentationens transcript:

© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016

© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016

© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016

© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016

© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016

© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016

© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016

© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016

© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016

© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016

© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016

© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016