© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016
© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016
© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016
© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016
© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016
© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016
© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016
© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016
© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016
© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016
© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016
© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing Henriette Bjerreskov, Dorthe Bohlbro & Lars Krogh Jensen Hans Reitzels Forlag 2016