Microsoft Danmark Thomas Halse Partner Technology Strategist.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Forskning, formidling og andre færdigheder
Advertisements

SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community (SBSC) Udnytter du alle salgsmulighederne når du er ude og hos din kunde Thomas Sørensen.
Scenarieoversigt – 1 Formål og fordele: Formål Fordele
Salgsmulighedsstyring SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Levering uden beregning SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Introduktion til ASP.NET 2 Michell Cronberg Microsoft MVP, MCAD TechTalks hos Microsoft.
Vækstvirksomheders udfordringer
Interaction Center salg (med ERP-kundeordre) SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Anskaffelsesaftale SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Beholdningsstyring: Kassation og spærret beholdning SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Din mikrofon er muted, så du kan ikke tale, men du kan stille spørgsmål via xx og jeg vil løbende holde øje med de spørgsmål som kommer ind – og prøve.
Microsoft Sikkerhed Fundamentet for den moderne IT-udvikling.
Periodeafslutningsprojekter SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Intern ordre for marketing og andre indirekte faktiske omkostninger SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Behandling af kreditnotaer SAP Best Practices Baseline Package
Tilbud SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Beskyt & bevar kontrol med information CRM LOB ERP Find information, viden & øget indsigt i forretning Enklere samarbejde mellem mennesker Reducerede.
Mød Microsoft – for udviklere & arkitekter Introduktion til ASP.NET 2.0 Jeppe Rørbæk Rambøll Informatik
Intern faktisk ordre for F&U SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Virksomhedsstruktur Oversigt
Salg af planlagte serviceydelser SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Salgskontrakt med fastpris- og tids- og materialefakturering SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Indtægtsplanlægning SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Scenarieoversigt – 1 Formål og fordele: Formål Fordele
Prisplanlægning for indkøbsmateriale SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Interne projekter SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Kundeordrebehandling med forudbetaling fra kunde SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Lean-kampagnestyring SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Anskaffelse og forbrug af konsignationsbeholdning SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Returneringer til leverandør SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
©2012 Experian Limited. All rights reserved. Experian and the marks used herein are service marks or registered trademarks of Experian Limited. Other products.
Debitorregnskab SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Tilbud om anskaffelse SAP Best Practices Baseline Package
Scenarieoversigt – 1 Formål og fordele: Formål Fordele Hovedpunkter
Omlagring uden levering SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Tidsregistrering SAP Best Practices Baseline Package
Forudsatte procestrin SAP Best Practices Baseline Package
Segmentrapportering SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Tilgang af anlægsaktiver via direkte aktivering SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Funktionsopdelt resultatopgørelse SAP Best Practices Baseline Package
Lead Management SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Serienummerstyring SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Controlling af indirekte faktiske omkostninger SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Scenarieoversigt – 1 Formål og fordele: Formål Fordele
Intern vedligeholdelse SAP Best Practices Baseline Package
Aktivitetsstyring SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Kunde- og kontaktstyring SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Udførelse af efterbehandling (varer under fremstilling) SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Interaction Center Service SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Jesper Aaberg ForretningskunsulentMicrosoft Strategy Briefing, 12. maj 2005 US title: Business Productivity Advisor.
Scenarieoversigt – 1 Formål og fordele: Formål Fordele
Aktivering af bilagsopdeling SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Lean-lagerstyring SAP Best Practices Baseline Package
Serviceordrer ved periodeafslutning SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Udførelse af efterbehandling (lagerfremstillet materiale) SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Pipeline Performance Management SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Office kampagne Partnertræningsdag Gitte Casparij Marketing Manager, Small Business
Velkommen Vi starter kl Hvis du vil vide mere om Microsoft BI... Spørg en af os ved standen i foyéen Se kursustilbud og data sheet i din deltagermappe.
Spotkonsulentydelser med fast pris-fakturering SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Serviceordrebehandling SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Returneringer og reklamationer SAP Best Practices Baseline Package SAP Best Practices.
Territory Management SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Kreditorregnskab SAP Best Practices Baseline Package
Anskaffelse uden QM SAP Best Practices Baseline Package
Leif Vestergaard Adm. direktør, EG A/S Et digitalt løft af dansk erhvervslivs produktivitet.
Økonomisk status og udsigt Las Olsen. Hvad gik der galt? 2.
Beholdningsstyring: Kassation og spærret beholdning SAP Best Practices.
SAP Best Practices Færdigpakket branchespecifik og brancheovergribende knowhow Tilgængelighed for SAP-kunder og SAP-partnere.
Ole Kjeldsen Direktør, Platform & Udviklere Microsoft Danmark … a.k.a. Software + Services Hvorfor, Hvordan &
AIDA Reinsurance Working Party Meeting
Præsentationens transcript:

Microsoft Danmark Thomas Halse Partner Technology Strategist

NAV 2009 R2 NAV 2013 R2NAV 2013NAV “9”NAV NextNAV Next+1NAV

et integreret forretningssystem … der arbejder tæt sammen med andre Microsoft produkter som f.eks. Office, SharePoint, Lync & Skype anvender Microsoft SQL som database og SQL værktøjer til Rapportering & BI baseret på en åben og skalérbar 3- tier webservice-arkitektur med en veldefineret implementerings-model (Dynamics Sure Step)* * Dynamics Sure Step er tilgængelig via CustomerSource (kundeportal)

Slide 8 & * Dynamics NAV kan afvikles på Windows Azure og som en integreret del af Office365 – f.eks. SharePoint Online

* Find inspiration til procesanalyse i Dynamics Sure Step

Gevinst på alle lodder * Se hvad Dynamics NAV 2013 (R2) tilbyder ift. tidl. versioner her !her Klar til at sætte turbo på ? med Dynamics NAV 2013

Gevinst på alle lodder * Se hvad Dynamics NAV 2013 R2 indeholder her !her Klar til at sætte mere turbo på ? med Dynamics NAV 2013 R2

© 2014 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION. Vær en Dynamics forretning