Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Udbud af logistik og servicerelaterede biblioteksydelser til Koldingbibliotekerne Høringsmøde d. 27. maj 2015 Kolding Bibliotek, Slotssøvejen 4 Kl. 13.00.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Udbud af logistik og servicerelaterede biblioteksydelser til Koldingbibliotekerne Høringsmøde d. 27. maj 2015 Kolding Bibliotek, Slotssøvejen 4 Kl. 13.00."— Præsentationens transcript:

1 Udbud af logistik og servicerelaterede biblioteksydelser til Koldingbibliotekerne Høringsmøde d. 27. maj 2015 Kolding Bibliotek, Slotssøvejen 4 Kl. 13.00 – 15.00

2 Dagsorden Gennemgang af krav til tilbudsgiver Spørgsmål til udbudsmaterialet Den videre proces Evt. rundvisning på bibliotek

3 Udbuddets omfang Indgå kontrakt vedr. logistik og servicerelaterede ydelser til Koldingbibliotekerne Tilsyn og opgaver i relation til sorteringsmaskinen På-pladssætning og hylderevision Fremfinde webbestillinger Bibliotekets ind- og udlån til andre biblioteker i hele landet Post og pakker Kørsel Teknisk servicemedarbejder – 37 timer ugentligt Kontraktstart d. 27. januar 2016

4 Udbudsform Offentligt udbud, der er reserveret til socialøkonomisk virksomhed I skal enten medsende dokumentation for godkendelse af social økonomisk virksomhed eller beskrive, hvad I gør, der opfylder kriterierne for at være social økonomisk virksomhed

5 Udvælgelseskriterier Tilbudsgivers personlige forhold: Udfyldt og underskrevet tro og love erklæring om, tilbudsgiver har ubetalt forfalden gæld til det offentlige Tilbudsgivers økonomiske og finansielle formåen Kopi af gyldig erhvervsansvarsforsikring, minimum DKR 10 mio. I muligt omfang virksomhedens balance eller uddrag heraf for de seneste 3 afsluttede regnskabsår I muligt omfang nøgletal for de seneste 3 afsluttede regnskabsår Mindstekrav: positiv egenkapital for de sidste 2 disponible regnskabsår og en minimum omsætning i det sidste regnskabsår på DKR 7 mio.

6 Udvælgelseskriterier Teknisk og/eller faglig formåen Referenceliste over de betydeligste sammenlignelige serviceydelser, udført de sidste 3 år med beskrivelse af ydelserne og angivelse af kontaktpersoner. Med sammenlignelige referencer menes opgaver, der er udført inden for servicefag og hvor opgaven er udført i et offentligt rum, eller hvor opgaven er udført i et lukket rum, men hvor der har været uro i form af forstyrrelser fra andre ansatte og hvor virksomhedens medarbejdere har skullet samarbejde med andre. Det er vigtigt at ovenstående Udvælgelseskriterier er opfyldt og der er medsendt dokumentation herpå!

7 Tildelingskriterium Økonomi 40 % Service 20 % Kvalitet i opgaveløsningen 30 % Evnen og viljen til at arbejde med innovation 10 %

8 Økonomi 40% Opgaver, der skal gives pris på Beskrivelse af opgaveTilbudgivers prisEnhedSum Tilsyn og opgaver ifbm. Sortermaskinen (beskrevet i kravspecifikationen pkt. 3.2.1) Tilsyn og opgaver i relation til sortermaskinen. Opgaven tager gennemsnitlig 55,5 timer om ugen fordelt hen over året i forhold til faktisk præsterede tilsynstimer i måneden. TimeprisTimerSamlet pris (timeprisx55,5x52) 0,00 55,5 Kørsel (beskrevet i kravspecifikationen pkt. 3.2.6) Kørsel med tilhørende opgaver afregnes månedligt i forhold til antal kørte km. Prisen skal afgives pr. kørte km., og indeholde de tilhørende opgaver, jf. afsnit 3.2.6 i Udbudsbetingelserne. Pris pr. kørt kmKmSamlet pris (pris pr. kørt km x 23.000) 0,0023.0000,00 Teknisk servicemedarbejder (beskrevet i kravspecifikationen pkt. 3.2.7) Teknisk servicemedarbejder afregnes som et årsværk fordelt over 12 måneder. Pris pr. måned Antal månederSamlet pris (månedspris x 12) 0,00120,00 Øvrige opgaver (beskrevet i kravspecifikationen pkt. 3.2.2-3.2.5) Opgaver så som på-pladssætning og hylderevision, fremfinding af webbestillinger, håndtering af bibliotekets ind- og udlån til andre biblioteker samt post og pakker afregnes som en fast årlig pris fordelt over 12 måneder. Opgaverne er ud fra erfaringer med nuværende aktivitet estimeret til 6.500-7.000 timer årligt. Tilbudsgiver skal angive antal timer de skal afregnes for med de i udbudsmaterialet angivne mængder. Se endvidere betingelser for regulering i kontrakten TimeprisTimer *Samlet pris (timepris x antal timer) 0,00 Summeret tilbudspris0,00

9 Service 20% Der lægges vægt på evnen til at agere i et offentligt rum i samspil med borgere og personale Kontrakthaverens personale skal arbejde i det offentlige rum og vil derfor skulle kunne håndtere afbrydelser i arbejdet i form af spørgsmål fra bibliotekets brugere og personale. Derudover skal personalet fungere som ambassadører. At være ambassadør betyder, at personalet skal optræde præsentabelt, høfligt, imødekommende og serviceminded. En beskrivelse af ovenstående på max. 1 A4 side skal vedlægges.

10 Kvalitet i opgaveløsningen 30% Beskrivelse af følgende: Hvorledes den daglige driftssikkerhed for løsning af opgaver sikres Hvilken kvalitet der leveres i på-pladssætning af materialer Hvilken kvalitet der leveres i håndteringen af webbestillinger Ovenstående må hver især max. fylde 1 A4-side.

11 Evnen og viljen til at arbejde med innovation 10% Beskrivelse af hvilken erfaring tilbudsgiver har med optimering af arbejdsgange. Beskrivelsen ma max. fylde 1 A4-side.

12 Arbejdsklausul Udfyldt og underskrevet arbejdsklausul skal vedlægges (arbejdsklausulen er medsendt som bilag 5)

13 Samlet skal tilbuddet indeholde: Dokumentation på: Tilbudsgiver er en socialøkonomisk virksomhed Udfyldt og underskrevet tro og love erklæring på ubetalt forfalden gæld til det offentlige Kopi af gyldig erhvervsansvarsforsikring, min. DKR 10 mio. Om muligt virksomhedens balance Om muligt virksomhedens nøgletal Positiv egenkapital for de sidste 2 disponible regnskabsår samt min. omsætning det sidste disponible regnskabsår på min. DKR 7 mio. Referenceliste med min. 3 sammenlignelige referencer Udfyldt tilbudsliste Beskrivelse af service, kvalitet i opgaveløsningen samt evnen og viljen til at arbejde med innovation Udfyldt og underskrevet arbejdsklausul Tro og love erklæring på, at flertallet af tilbudsgivers medarbejdere ikke kan udøve erhvervsmæssig beskæftigelse på normale vilkår, på grund af arten eller omfanget af deres handicap. Redegørelse for, hvordan tilbudsgiver vil varetage miljøkravene til varevognen


Download ppt "Udbud af logistik og servicerelaterede biblioteksydelser til Koldingbibliotekerne Høringsmøde d. 27. maj 2015 Kolding Bibliotek, Slotssøvejen 4 Kl. 13.00."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google