Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afJesper Niels Jeppesen Redigeret for ca. et år siden
1
Et bud på fremtidens marketing Tage Koed Madsen Afsætningsøkonomisk Konference 2005
2
Fremtidens marketingpraksis Markedsorientering i den offentlige sektor Etik vs. manipulation som modpoler? _________________________ Internationale relationer til omfattende net af kunder og samarbejdspartnere Nyttiggørelse af IT i dialog med markedet
3
Fremtidens marketingforskning Bedre teoretisk underbygget forskning som middel til at forstå mere kompleks adfærd Dybere faglighed vis moderdiscipliner (økonomi, sociologi, psykologi, m.v.) – også som grundlag for tværfaglig forskning (andre samf., hum., nat/tek., sund) Kernefaglighed/fokus: Analyse af individers, gruppers og organisationers adfærd – teoretisk og empirisk? Samt implikationer for ledelse og organisation som helhed?
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.