Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Naliliinerit 2006 – 2011 Evalueringer 2006 – 2011 Nunaqarfinni atuarfiit pisortaat – Bygdeskoleledere – Hotel Arctic, Ilulissat Ilinniarnermik Ilisimatusarfik.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Naliliinerit 2006 – 2011 Evalueringer 2006 – 2011 Nunaqarfinni atuarfiit pisortaat – Bygdeskoleledere – Hotel Arctic, Ilulissat Ilinniarnermik Ilisimatusarfik."— Præsentationens transcript:

1 Naliliinerit 2006 – 2011 Evalueringer 2006 – 2011 Nunaqarfinni atuarfiit pisortaat – Bygdeskoleledere – Hotel Arctic, Ilulissat Ilinniarnermik Ilisimatusarfik – Inerisaavik. November 2011

2 Eqqartorniakkakka – Jeg vil komme ind på:  Naliliisarnerit ingerlatagut / Vore evalueringer  Ilulissani november 2010-mi naliliigallarnerit Midtvejsevalueringer i Ilulissat november 2010  Qaasuitsup Kommunia  Illoqarfiit / Byer  Nunaqarfiit / Bygder  Naggasiussat / Afsluttende bemærkninger

3 Naliliinerit aaqqissuussaanerat - Evalueringssystem Ingerlaavartumik naliliisarnerit Løbende evaluering Ilikkagassatut anguniagassat Læringsmål 3. kl: Namm. Suliaq / Eget arbejde 7. kl. Aal. Samm. Suliaq Emneorienteret opgave Iliuusissatut pilersaarut nutaaq Ny handleplan Allroariarfinni misilitsinnerit Trintest 3. / 7.kl

4 Ingerlaavartumik naliliineq – Løbende evaluering - Angusakka

5 Alloriarfimmi misiligutit

6 Ilulissani november 2010-mi naliliigallarnerit – Midtvejsevaluering i Ilulissat november 2010: 1) Atuarfiit pisortaannik misissuineq – Skolelederundersøgelse: a) Atuarfiit aaqqissuussinermit atuartitsinermut nuukkiartorput – imalt. Teknikkikkut pisariusuniit inooqatigiinnikkut pisariusunut. Skoler bevæger sig fra det organisatoriske mod det pædagogiske – eller fra det teknisk komplicerede til det socialt komplicerede. b) Atuarfinni anginerni peqqussut nutaaq malillugu ingerlaniartoqarneruvoq. Større skoler i større grad opfylder den nye folkeskoleforordning.

7 Ilulissani november 2010-mi naliliigallarnerit – Midtvejsevaluering i Ilulissat november 2010: 2) Ilinniartitsisunik misissuineq – Lærerundersøgelse: a) Ilinniartitsisut peqqussut nutaaq siuariarnertut isigaat. Forordningen ses som et klart fremskridt blandt lærerne. b) Peqqussut annertuunik anguniagaqarfiuvoq. Forordningen vurderes også som meget ambitiøs. c) Atuarfiit peqqussummi piumasaqaatinik, soorl. ilinniartitsinissamik malinnittut alloriarfinni misilitsinnerni angusarissaarnerusarput. De skoler, der anvender forordningens principper om fx pædagogik opnår bedre trintestresultater. d) Peqqussut suli atuarfinni tamani tamakkiisumik atuutilinngilaq – pingaartumik atuarfinni minnerni / nunaqarfinni. Forordningen er ikke implementeret fuldt ud på alle skoler – mindre skoler/bygdeskoler er bagefter.

8 Ilulissani november 2010-mi naliliigallarnerit – Midtvejsevaluering i Ilulissat november 2010: 2) Ilinniartitsisunik misissuineq – Lærerundersøgelse: e) Angusat atuartitaanermi atuartut piginnaasaqarfii sanngiiffiilu siusissukkut ”saqqummersippaat”. Resultaterne ”pejler” på et tidligt tidspunkt i skoleforløbet elevernes styrker og svagheder. f) Ilinniartitsisut alloriarfinni misilitsinnerni angusanik atuinerat annertuutigut assigiinngiiaarpoq. Stor variation i hvordan lærerne anvender resultaterne fra trintestene. g) Qanoq atorneqarnissaat ilinniartitsisut pisortallu nalornissutigaat. Usikkerhed blandt lærere og ledere mht. hvordan de skal/bør anvendes

9 Alloriarfinni misilitsinnerit 2006 – 2011 Trintest 2006 – 2011: 200620072008200920102011 Qallunaatut / Dansk 3 kl444644504650 Qallunaatut / dansk 7. kl5760 5659 Tuluttut / Engelsk 7. kl484649 54 Kalaallisut / Grønlandsk 3. kl43383945 50 Kalaallisut / Grønlandsk 7. kl5664 626062 Matematik 3. kl6362 616064 Matematik 7. kl5051 4748

10 Alloriarfinni misilitsinnerit - Trintest 2006 – 2011:

11 Kommuunit sisamat – De fire kommuner :

12 Qaasuitsup Kommunea: Illoqarfiit – Nunaqarfiit:

13 Naggasiussat – Afsluttende bemærkninger: 2009-mi kommuunit kattussuunnerat. Kommunale sammenlægninger i 2009. Misilitsinnerit atuartut angusaannut sunniuteqarneq ajorput – atuartitsinerli atuartut angusaannut sunniuteqartarpoq. Test har ingen effekt på undervisningen – det er undervisningen, der har effekt på elevernes udbytte. Pissutsit amerlasuut allat atuartut angusaannut aamma sunniuteqartarput. Mange faktorer har også betydning for elevernes udbytte. Ingerlaavartumik naliliinerit – Alloriarfinni naliliinerit. Løbende evaluering – Trintest.

14 APEQQUTIT / SPØRGSMÅL: A) 2006-IMIT 2010-MUT NALILIINERIT QAASUITSUP KOMMUUNIANI MAANNAKKUT ILIMAGISASSINNUT NALEQQUPPAT IMALT. NUTARSIASSARTAQARPAT? STEMMER EVALUERINGERNE FRA 2006 TIL 2010 MED JERES NUVÆRENDE FORVENTNINGER ELLER INDEHOLDER DE NY VIDEN? QANOQ ISUMALIUTIGAASIGIT / QANOQ QISUARIAATIGAASIGIT? HVAD ER JERES UMIDDELBARE INDTRYK / REAKTION? B) PAASISSUTISSAT SAQQUMMERTUT TOQQAMMAVIGALUGIT SIUNISSAMI QAASUITSUP KOMMUUNIANI MEEQQAT ATUARFIISA INERIARTORTINNISSAANNUT SUTIGUT / SUNIK SULINIUTAASINNAASUNIK SIUNNERSUUTEQARSINNAAVISI? HVILKE FORSLAG HAR I SOM INDSATSOMRÅDER INDEN FOR FOLKESKOLEOMRÅDET I QAASUITSUP KOMMUNIA PÅ BAGGRUND AF DENNE VIDEN?


Download ppt "Naliliinerit 2006 – 2011 Evalueringer 2006 – 2011 Nunaqarfinni atuarfiit pisortaat – Bygdeskoleledere – Hotel Arctic, Ilulissat Ilinniarnermik Ilisimatusarfik."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google