Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afBirgitte Krog Redigeret for ca. et år siden
1
Aalborg 27/11/2006 Second Life Der er i øjeblikket stor fokus på den virtuelle verden Second Life, som vokser med lynets hast. Indbyggertallet nærmer sig for øjeblikket 4,7 millioner. Der er ingen tvivl om, at de virtuelle verdener vil have en stor effekt på både fremtidens IT, forretningsgange, samfund og vores daglige liv som sådan. Second Life
2
Aalborg 27/11/2006 Hvad kan en virksomhed benytte Second Life til? First mover’ effekt Penge (forbrug på mere end 1,7 millioner dollars i døgnet) Markedsføring Viden om fremtidens brugere. Second Life
3
Aalborg 27/11/2006 IBM har gjort det med manér IBM har købt 24 Second Life øer, hvor de bl.a. uddeler gratis t-shirt og hatte med IBM logo til avatarerne. De har desuden etableret en virtuel butik for en af deres samarbejdspartnere. Second Life
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.