Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Det Digitale Medie Maj Kvisgaard & Simon Kanst Et 4-ugers projekt.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Det Digitale Medie Maj Kvisgaard & Simon Kanst Et 4-ugers projekt."— Præsentationens transcript:

1 Det Digitale Medie Maj Kvisgaard & Simon Kanst Et 4-ugers projekt

2 MAJ SLIDE

3 Scenarieobservationer Lokation –Hvilke reklamer kørte der? –Loopstruktur? Observationssession -Hvornår ser folk på skærmene? -Hvornår ser de væk?

4 MAJ

5 Undersøgelsen i praksis Udførelse –10 ud af 11 sagde ja til at deltage –Hårdt arbejde at lave undersøgelser! –Kan være demoraliserende med afslag

6 MAJ

7 Spørgeskemakonstruktion

8 3. Ordens iagttagelser –Institutionel fremtræden –Etnografi 2. Ordens iagttagelser –Undgå at relatere til ITU –Undgå at nævne mediet 1. Ordens iagttagelser –Phatisk funktion –Kræver disciplin at følge

9 Maj

10 Opsummering Manglende opmærksomhed og/eller hukommelse –Man kan pr. aftale lade folk tage stilling til et medie eller en reklame –Man kan stille retrospektivt baserede spørgsmål –Den upåvirkede eksponerings situation – Lad folk “huske selv”.


Download ppt "Det Digitale Medie Maj Kvisgaard & Simon Kanst Et 4-ugers projekt."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google