Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afIvar Svendsen Redigeret for ca. et år siden
1
Det Digitale Medie Maj Kvisgaard & Simon Kanst Et 4-ugers projekt
2
MAJ SLIDE
3
Scenarieobservationer Lokation –Hvilke reklamer kørte der? –Loopstruktur? Observationssession -Hvornår ser folk på skærmene? -Hvornår ser de væk?
4
MAJ
5
Undersøgelsen i praksis Udførelse –10 ud af 11 sagde ja til at deltage –Hårdt arbejde at lave undersøgelser! –Kan være demoraliserende med afslag
6
MAJ
7
Spørgeskemakonstruktion
8
3. Ordens iagttagelser –Institutionel fremtræden –Etnografi 2. Ordens iagttagelser –Undgå at relatere til ITU –Undgå at nævne mediet 1. Ordens iagttagelser –Phatisk funktion –Kræver disciplin at følge
9
Maj
10
Opsummering Manglende opmærksomhed og/eller hukommelse –Man kan pr. aftale lade folk tage stilling til et medie eller en reklame –Man kan stille retrospektivt baserede spørgsmål –Den upåvirkede eksponerings situation – Lad folk “huske selv”.
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.