Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Tidsrammen: 8.15 - 9.15Opstart - præsentation og instruktion 9.15 - 10.15Arbejde med scenografi - inklusive pause 10.15 - 11.15Improvisation + opsætning.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Tidsrammen: 8.15 - 9.15Opstart - præsentation og instruktion 9.15 - 10.15Arbejde med scenografi - inklusive pause 10.15 - 11.15Improvisation + opsætning."— Præsentationens transcript:

1 Tidsrammen: 8.15 - 9.15Opstart - præsentation og instruktion 9.15 - 10.15Arbejde med scenografi - inklusive pause 10.15 - 11.15Improvisation + opsætning 11.15 – 11.30Pause 11.30 - 13.00Visning ca. 15 minutter per gruppe 13.00 - 13.15Pause 13.15 - 15.00Oprydning og feedback. Afsluttende projekt. Evt emnet ”kreativ sang” hvis der er tid.

2 Arbejdsmetode

3 LYT til musikken med lukkede øjne – uden at tale sammen Arbejdsgangen.

4 LYT til musikken med lukkede øjne – uden at tale sammen UDVEKSEL tanker – digt historien og SÆT SCENEN: indret en del at rummet som scene + tænk kostumer, rekvisitter, sminke, masker, baggrund, lys m.m Arbejdsgangen.

5 LYT til musikken med lukkede øjne – uden at tale sammen UDVEKSEL tanker – digt historien og SÆT SCENEN: indret en del at rummet som scene + tænk kostumer, rekvisitter, sminke, masker, baggrund, lys m.m GÅ VIDERE. Arbejdsgangen.

6 LYT til musikken med lukkede øjne – uden at tale sammen UDVEKSEL tanker – digt historien og SÆT SCENEN: indret en del at rummet som scene + tænk kostumer, rekvisitter, sminke, masker, baggrund, lys m.m GÅ VIDERE. LYT til det nye musik – SE rummet Arbejdsgangen.

7 LYT til musikken med lukkede øjne – uden at tale sammen UDVEKSEL tanker – digt historien og SÆT SCENEN: indret en del at rummet som scene + tænk kostumer, rekvisitter, sminke, masker, baggrund, lys m.m GÅ VIDERE. LYT til det nye musik – SE rummet Lad jer inspirerer og improviser derfra. Der må ikke inddrages flere elementer end der allerede er i rummet! Lav en lille forestilling på 15 minutters varighed Arbejdsgangen.

8 LYT til musikken med lukkede øjne – uden at tale sammen UDVEKSEL tanker – digt historien og SÆT SCENEN: indret en del at rummet som scene + tænk kostumer, rekvisitter, sminke, masker, baggrund, lys m.m GÅ VIDERE. LYT til det nye musik – SE rummet Lad jer inspirerer og improviser derfra. Der må ikke inddrages flere elementer end der allerede er i rummet! Lav en lille forestilling på 15 minutters varighed VI VANDRER RUNDT og ser de 5 forestillinger Arbejdsgangen.

9   tid, sted og rum teatermæssige grundbegreber

10   tid, sted og rum   historie, handling teatermæssige grundbegreber

11   tid, sted og rum   historie, handling   dramatisk spænding teatermæssige grundbegreber

12   tid, sted og rum   historie, handling   dramatisk spænding   focus, opmærksomhed teatermæssige grundbegreber

13   tid, sted og rum   historie, handling   dramatisk spænding   focus, opmærksomhed   sprog teatermæssige grundbegreber

14   tid, sted og rum   historie, handling   dramatisk spænding   focus, opmærksomhed   sprog   bevægelse teatermæssige grundbegreber

15   tid, sted og rum   historie, handling   dramatisk spænding   focus, opmærksomhed   sprog   bevægelse   rolle, figur teatermæssige grundbegreber

16   tid, sted og rum   historie, handling   dramatisk spænding   focus, opmærksomhed   sprog   bevægelse   rolle, figur   pauser teatermæssige grundbegreber

17   tid, sted og rum   historie, handling   dramatisk spænding   focus, opmærksomhed   sprog   bevægelse   rolle, figur   pauser   gentagelser teatermæssige grundbegreber

18 Pædagogiske overvejelser

19   Musik som teater/drama inspiration   Scenografi   Instruktion   Skuespil/drama i teori og praksis   Teatermæssige grundbegreber Pædagogiske overvejelser

20   ”Cigarettes and Chokolate Milk” af Rufus Wainright   “String Quartet nr 3” Phillip Glass af Sonic Art Saxophone Quartet   ““Ecce Gratum” Carl Orff fra Carmina Burana   “Tu veras” Trio Matamoros fra Made in Cuba   I’m so glad” Mads Bjôrn Musik


Download ppt "Tidsrammen: 8.15 - 9.15Opstart - præsentation og instruktion 9.15 - 10.15Arbejde med scenografi - inklusive pause 10.15 - 11.15Improvisation + opsætning."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google