Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afChristine Villadsen Redigeret for ca. et år siden
2
Af Christine Tindahl -kommunikation
3
SKRIV EN FACEBOOK- OPDATERING skriv på vegne af en virksomhed brug 3 minutter på øvelsen.
4
Skriver du Facebook- opdateringer, der vækker din modtagers følelser?
5
vi synes vi oplever vi har opnået - fokus på afsenderen du kan få ud af du kan opleve du kan få hjælp med - fokus på modtageren HAR DU FOKUS PÅ VI ELLER DU?
6
Din målgruppe gider ikke læse om dig ! De vil læse om sig selv ! De vil kunne se sig selv i dit budskab – være en del af det. FÅ SEKUNDER TIL AT FANGE MODTAGEREN GENKENDE SIG SELV I BUDSKABET Hvor meget information tager du selv stilling til? Bla bla bla
7
”Vi har lige deltaget i et interessant foredrag om den nyeste teknologi inden for mobil-shopping.” + ”Vi lærte X og X, der kan hjælpe dig med at X ”
8
KENDER DU DINE MODTAGERE? Hvem er de? Hvad er deres interesser? Hvad synes de er sjovt?
9
BIOGRAFTIPS?
10
PRIORITER, DET VIGTIGSTE I BUDSKABET - jeg elsker dig RETORISKE SPØRGSMÅL - vi giver 10 % rabat. Hvor mange procent giver vi i rabat?
11
DEN UVENTEDE HISTORIE GIVER DIG OPMÆRKSOMHED Modsætningselementet – to elementer som står i kontrast til hinanden, giver en stærk effekt Historiefortællinger – modtageren kan se sig selv i historien – fanger opmærksomheden Uventededrejninger
12
det skal være letfordøjeligt stil relevante spørgsmål, men husk at I skal sætte tid af til at deltage i debatten følelsesmæssige statusopdateringer virker No-goes gentagelser lange pauser irrelevante indlæg OPSUMMERING
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.