Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
1
Kommunikation med kommunerne
Eva Tangdal Ledende socialrådgiver)
2
Kommunikation med kommunerne
Udfordringer: Telefontider – herunder lukkedage Hvis borger ikke er kendt – kan det tage tid (uger) før borger får tildelt sagsbehandler Sagsbehandlere/ visitation kan være svære at få fat på (må ofte ringe mange gange) Sagsbehandler ferie – der henvises ikke til anden i ferieperioden Elektronisk omstillingssystem – problem hvis man har navn på sagsbehandler Titel/beskrivelse (Sidehoved/fod) Navn (Sidehoved/fod)
3
Udfordring: At der meget sjældent sker en koordinering mellem de forskellige kommunale afdelinger Nogle kommuner vil ikke udlevere direkte nr. til sagsbehandler Afsnit oplever at patienterne der modtages fra bo-tilbud ofte indlægges uden tøj og penge – selv om de følges af personale. Titel/beskrivelse (Sidehoved/fod) Navn (Sidehoved/fod)
4
Positiv feed-back Generelt synes socialrådgiverne på PC Ballerup at der er et godt og velfungerende samarbejde. Det opleves positivt når man skriver til kommunens fællespostkasse – her opleves det at der ofte kommer hurtigt svar. Glade for udveksling af interne tlf.nr. – f.eks. mellem Distrikterne og socialpsykiatri – dette kunne godt udbygges. Kan vi finde et system? Evt. samordningskonsulent som koordinator. Titel/beskrivelse (Sidehoved/fod) Navn (Sidehoved/fod)
5
Uklarhed om målgruppe/ personaledækning/ størrelse på bo-tilbud
Plejepersonalet har haft svært ved at finde ud af kommunernes organisering – hvem der skal kontaktes. Uklarhed om målgruppe/ personaledækning/ størrelse på bo-tilbud Derfor er der nu etableret en kommunekontaktside Titel/beskrivelse (Sidehoved/fod) Navn (Sidehoved/fod)
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.