Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Korte (max. ½ time) ugentlige dialog møder i teamet/afdelingen. Stående omkring tavlen. Ledes af nærmeste daglige leder. Dialog omkring: Handlingsplanen.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Korte (max. ½ time) ugentlige dialog møder i teamet/afdelingen. Stående omkring tavlen. Ledes af nærmeste daglige leder. Dialog omkring: Handlingsplanen."— Præsentationens transcript:

1 Korte (max. ½ time) ugentlige dialog møder i teamet/afdelingen. Stående omkring tavlen. Ledes af nærmeste daglige leder. Dialog omkring: Handlingsplanen Gennemførte aktiviteter Læring & forbedringer Resultater synliggøres Ros & anerkendelse Ideer & mål Næste uges aktiviteter Tavlemøder

2 Aktivitetstavle Nr.AktivitetAnsvarligDeadlineStatus

3

4 Ide´ kasse

5 POA hjulet Den ProblemOrienterede Arbejdsmetode 4. GØR Gennemførelse Opfølgning & Justering Evaluering 3. VIL Valg af handling Mål for indsatserne Plan for gennemførelsen Plan for evaluering 2. KAN Alle muligheder Realistiske og ønskelige muligheder Vurdering af løsninger 1. VED Problemdefinition Målet for løsningen (Effekten) Information og Dataind- samling VED KANVIL GØR

6 Skema til idevurdering EFFEKT?EFFEKT?F Ressourceforbrug? og mulighed for iværksætte? ” Anden bølge? ”” Spring over! ” Langsigtet & Koordineret plan? ” Sæt igang! ” Høj Lav Høj

7 Strategikort Indbrud i beboelse 1. 1.1 Vi vil holde fokus på området og anerkende gode resultater. 1.3 Vi vil lede på tværs i politi- kredsen for at optimere resultaterne. 1.4 Ledelsen vil prioritere opgaverne og melde klart ud. 5. 5.1 – 5.3 Handleplanen : Optimere sagsgangene. Forbedre anmeldelsesfasen hurtigere udryk- ning til G stedet, Optimere sporsikringen. Forbedre vejledningen til forurettede. Øge antallet af forhøringer. Øge antallet af genbesøg. Fokus på Top 20 indbrudstyve. 9. 9.1 Vi vil nedsætte antallet af indbrud i beboelse med 10 %. 90% af sagerne skal være afgjort inden 5 måneder fra anmeldelse Vi vil søge at være på G stedet inden for 1 time i 90 % af anmeldelserne. Øge antallet af sikrede spor med 10% %. Vi vil øge antallet af forhøringer med 5 %. Vi vil øge antallet af genbesøg med 10 %. Vi vil måle på antallet af timer vi arbejder med Top 20 indbrudstyve mhp. målfastsættelse næste år. 2. 2.1 - 2.2 Vi vil involvere medarbejderne i udfærdigelsen af handleplanen for indbrud i beboelse. 2.3 Udvikle en Kompetence- udviklingsstrategi, der understøtter fokusområdet. 2.4 Udvikle POA metoden 3. 3.2 Uddanne medarbejderne i : POA metoden Sporsikring POLSAS – datakvalitet IT analyse 4. 4.1 – 4.3 Samarbejde med lokal-samfundet, andre myndigheder, politikredse og NEC. 4.4 Anvende IT analyse 6. 6.1 Vi vil kontinuerlig måle på borgernes tilfredshed med sagsbehandlingen og vejledningen gennem brugerundersøgelse i oktober måned. 7. 7.1 Vi vil måle på medarbejdernes tilfredshed med fokus på forholdet mellem strategi, mål og handleplan. 8.

8 1.Sortere At kunne skelne det væsentlige fra det uvæsentlige. 2.Sæt i system At sætte orden og rækkefølge i processer og omgivelser, så der skabes udgangspunkt for etablering af en standard. 3.”Støve af” At skabe synlighed i alt hvad der skal gøres, så det ikke glemmes eller ikke bliver gjort. 4.Standardisere At standardisere, som grundlag for at blive bedre. Hvis der ikke er en standard, er det ikke noget at forbedre og vi kan ikke måle, om det der ændres, er til det bedre. 5.Selv-disciplin At arbejde systematisk med at blive bedre, fastholde standarder og kun ændre dem, når en forbedring identificeres. De 5 S´er

9 1.Unødvendige bevægelser 2.Ventetid 3.Transport 4.Lager 5.Fejl 6.Unødvendige processer 7.Overproduktion De 7 spildtyper

10


Download ppt "Korte (max. ½ time) ugentlige dialog møder i teamet/afdelingen. Stående omkring tavlen. Ledes af nærmeste daglige leder. Dialog omkring: Handlingsplanen."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google