Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afCarl Søgaard Redigeret for ca. et år siden
1
Carsten Lindorf Lean administration og service Fagspecialistorganisation Fagspecialiserede funktioner Lille helhedsforståelse Silotænkning/flaskehalsproblemer Individuel kompetence Lav fleksibilitet Sårbar ved fravær Ansvar er placeret individuelt Lav og ujævn kapacitetsudnyttelse
2
Carsten Lindorf Lean administration og service Fejlretning Fokus på slutkvalitet Ringe fokus på overdragelser Retur på grund af fejl eller korrektioner Fejlretning og kontrol er naturlig i hverdagen Fejl gentages uden konsekvens, læring, Dobbeltarbejde = unødvendige ressourcer
3
Carsten Lindorf Lean administration og service Uekspederede opgaver Ventelister/sager afventer behandling Merarbejde i forbindelse med rykkere Fjerner fokus fra de nye sager Mange ressourcer på hastesager Bunkerne er ”skjulte” ved enkeltpersoner Mangler det fulde overblik Bunkerne giver længere ekspeditionstid
4
Carsten Lindorf Lean administration og service Forstyrrelser og afbrydelser ”Kunden” er i processen, i stedet for slutprocessen ”Kunden” har mulighed for at forstyrre Kontakte medarbejderen undervejs i processen Håndtering af afbrydelser Løbende omprioritering Ressourcer til genoptagelse af opgaverne Medarbejderen mister nemt overblikket
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.