Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afMia Winther Redigeret for ca. et år siden
1
Ole Nørby 1 Kvalitetsreformen Bedre velfærd og større arbejdsglæde Høj kvalitet i den offentlige service: 1.Brugerne i centrum 2.Attraktive arbejdspladser med ansvar og faglig udvikling 3.Ledelsesreform – kompetente, professionelle og synlige ledere 4.Institutionen skal tænke nyt og udvikle kvaliteten 5.Stærkt lokalt selvstyre 6.Afbureaukratisering 7.Flere hænder til nærvær og omsorg 8.Investering i fremtidens veldfærd
2
Ole Nørby 2 åbenhed, demokrati, retssikkerhed, integritet, uvildighed, habilitet og loyalitet. Samtidig forventes den offentlige sektor at udføre opgaverne smidigt og effektivt og at levere ydelser af høj kvalitet. Den offentlige sektors værdier God adfærd i det offentlige
3
Ole Nørby 3 ANSIGT TIL ANSIGT Principper for god offentlig service April 2007
4
Ole Nørby 4 Øjenhøjde –Mød brugeren, hvor brugeren er Klar tale –Åben og klar kommunikation Tydelige forventninger –Brugeren skal vide, hvad brugeren kan forvente Ydmyghed –Ydmyghed over for din rolle og din magt Hånd om fejl –Tag hånd om de fejl, der Sker Professionalisme –Faglig dygtighed og professionalisme er fundamentet for god service Sammenhæng –Brugeren skal opleve sammenhæng i mødet med det offentlige Udvikling –Udvikling og fornyelse skal præge den offentlige sektor Ressourcer med omtanke –Brug de offentlige ressourcer med omhu og omtanke Principper for god offentlig service
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.