Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Luksus tøj/accessoires i EU Gucci, Chanel, Hermes og Louis Vuitton

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Luksus tøj/accessoires i EU Gucci, Chanel, Hermes og Louis Vuitton"— Præsentationens transcript:

1 Luksus tøj/accessoires i EU Gucci, Chanel, Hermes og Louis Vuitton
Introduktion Luksus tøj/accessoires i EU Gucci, Chanel, Hermes og Louis Vuitton

2

3 Muligheder Høj konjunktur Større fokus på miljø Øget Købekraft for turister Ny teknologi Trusler Intens konkurrence Store substituerende muligheder for A kunder Udvikling af teknologi Trends/købevaner Kopivare

4 PESTLE Makromilijøet’s indflydelse på industrien

5 Økonomien BNP HNWI – High Net Worth Individuel Øget købekraft

6 Sociokulturel Livsstil og værdier Miljø og sundhed Demografi

7 Milijø ”Moden er i gang med et paradigmeskift, hvor en prioritering af bæredygtighed i alle led af produktion ikke er noget man brander sig på, men noget man gør, fordi det er det eneste rigtige” – Danske forsker Maria

8 Teknologi Innovation og opfindelser Teknologisk udvikling

9 Porters Five Forces konkurrence Ny indtrængende Leverandøre
substitution Køberne Industri

10 Kunderne Kunde A Kunde B

11 Porters Five Forces konkurrence Ny indtrængende Leverandøre
substitution Køberne Industri

12 Konklusion Muligheder Høj konjunktur Større fokus på miljø
Øget Købekraft for turister Ny teknologi Trusler Intens konkurrence Store substituerende muligheder for A kunder Udvikling af teknologi Trends/købevaner Kopivare


Download ppt "Luksus tøj/accessoires i EU Gucci, Chanel, Hermes og Louis Vuitton"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google