Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afTove Andresen Redigeret for ca. et år siden
1
Luksus tøj/accessoires i EU Gucci, Chanel, Hermes og Louis Vuitton
Introduktion Luksus tøj/accessoires i EU Gucci, Chanel, Hermes og Louis Vuitton
3
Muligheder Høj konjunktur Større fokus på miljø Øget Købekraft for turister Ny teknologi Trusler Intens konkurrence Store substituerende muligheder for A kunder Udvikling af teknologi Trends/købevaner Kopivare
4
PESTLE Makromilijøet’s indflydelse på industrien
5
Økonomien BNP HNWI – High Net Worth Individuel Øget købekraft
6
Sociokulturel Livsstil og værdier Miljø og sundhed Demografi
7
Milijø ”Moden er i gang med et paradigmeskift, hvor en prioritering af bæredygtighed i alle led af produktion ikke er noget man brander sig på, men noget man gør, fordi det er det eneste rigtige” – Danske forsker Maria
8
Teknologi Innovation og opfindelser Teknologisk udvikling
9
Porters Five Forces konkurrence Ny indtrængende Leverandøre
substitution Køberne Industri
10
Kunderne Kunde A Kunde B
11
Porters Five Forces konkurrence Ny indtrængende Leverandøre
substitution Køberne Industri
12
Konklusion Muligheder Høj konjunktur Større fokus på miljø
Øget Købekraft for turister Ny teknologi Trusler Intens konkurrence Store substituerende muligheder for A kunder Udvikling af teknologi Trends/købevaner Kopivare
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.