Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Strategi 2011 – 2015 3x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Strategi 2011 – 2015 3x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og."— Præsentationens transcript:

1 Strategi 2011 – x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

2 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

3 Indhold Vores fundament Mission Vision Værdier Team og kultur
Den forretning vi driver Strategi Mål Organisation Vækstmål edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

4 Mission Mobilisere virksomhedens og medarbejdernes potentiale.
edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

5 Vision Vores ambition er at rådgive og uddanne virksomheder i strategi, HR og kommunikation, på en måde som skaber konkret værdi og udvikling for virksomheden og for de medarbejdere der er en del af den – People & Business. edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

6 Værdier Enkelthed Kvalitet Værdi Kant
edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

7 Strategi 2011 - 2015 Vores strategi er delt i to. 2011 2012 – 15
2011 er det år hvor vi arbejder med vores ’Must Win Battles’ og skaber det nødvendige fundament for realisering af strategi edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

8 Must-win Battles 2011 Markedsføring af edsbjerg og de 3 segmenter – fokus på tydelig differencering Udvikling af en organisationsstruktur der kan løfte væksten – fokus på salg Opbygning af team med rette kompetencer edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

9 Must-win Battles 2011 Markedsføring af edsbjerg og de 3 segmenter – fokus på tydelig differencering Hjemmeside der lever op til vores image Kontinuerlig kommunikation på de sociale medier omkring vores 3 segmenter Artikler indenfor de 3 segmenter Netværk HR messe 2011 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

10 Must-win Battles 2011 2. Udvikling af en organisationsstruktur der kan løfte væksten Alle ’medarbejdere’ hos edsbjerg arbejder som freelance konsulenter – men branding overfor kunden er edsbjerg Aflønningsstruktur udvikles endeligt Salgsindsats styrkes Kompetencer indenfor de 3 segmenter styrkes edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

11 Must-win Battles 2011 Opbygning af team Rekrutterings set up
Introduktion og trænings set up Kompetenceprofiler – hvad kvalificere en til at være en del af edsjerg edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

12 Strategi 2012 -15 De 3 segmenter Tydelige produkter Værktøjer
Kurser og uddannelser edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

13 De 3 segmenter og produkter
Alle serviceydelser og kurser skal passe ind i de tre segmenter edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

14 De 3 segmenter og kunder Små virksomheder kan med fordel køber alle tre ydelser, da de ikke selv nødvendigvis har en HR eller kommunikationsafdeling. Mellemstore og større virksomheder bearbejdes målrettet på et segment. edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

15 De 3 segmenter og målgrupper
VIRKSOMHEDER EDSBJERG PRODUKTER FUNKTIONEN I VIRKSOMHEDEN VI SKAL HAVE FAT I? SALG / MARKEDSFØRING KOMMUNIKATIONS- BUDSKABER / KANALER TOP 250 NOVO, MÆRSK, LEGO, VESTAS, M.M. HR DIREKTØREN KOMMUNIKATIONSDIREKTØREN MARKETINGSDIRKTØREN FUNKTIONSLEDEREN 250 – 1100 ATP, DELOITTE, GYLDENDAHL, FDB, SOLAR, M.M. STORE (300 – MEDARB.) EJEREN/DIREKTØREN FUNKTIONSLEDEREN I LEDERGRUPPEN HR ANSVARLIG MARKETING ANSVARLIG KOMMUNIKATIONSANSVALRIG MELLEMSTORE (100 – 300 MEDARB.) SMÅ (15 – 100 MEDARB.) BESTYRELSEN KLARHED OVER HVEM VI BEARBEJDER OG HVORDAN OG HVORDN VI KOMMUNIKERE TIL DE MÅLGRUPPER VI ØNSKER AT BEARBEJDE

16 Strategi 2012 -15 Tydelige produkter
Eksternt: Vores serviceydelser/produkter skal være tydelige for vores kunder. Internt: Metoderne og værktøjerne skal være grundigt beskrevne således at alle i teamet let kan rådgive og undervise med afsæt i et fælles materiale. edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

17 Strategi Værktøjer Ledelses og evaluerings værktøjer udvikles. Værktøjerne skal have et klart sammenhæng til de tre segmenter og være enkle i design og brug. edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation.

18 Mål 2015 edsbjerg er et kendt og anerkendt som et konsulenthus som rådgiver og uddanner i strategi, HR og kommunikation Vi er et stærk team som arbejder sammen mod fælles mål og med afsæt i fælles værdier edsbjerg er en attraktivt virksomhed at være en del af, såvel på den forretningsmæssige front som på den personlige


Download ppt "Strategi 2011 – 2015 3x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google