Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Forbrugernes Needs Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker At kunne betale efter behov (dvs. Man ikke skal betale.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Forbrugernes Needs Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker At kunne betale efter behov (dvs. Man ikke skal betale."— Præsentationens transcript:

1 Forbrugernes Needs Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker At kunne betale efter behov (dvs. Man ikke skal betale for kanaler man aldrig ser) At kunne betale efter behov (dvs. Man ikke skal betale for kanaler man aldrig ser) At have lette betalingsforhold – betaler pr måned og ikke hver gang et produkt købes At have lette betalingsforhold – betaler pr måned og ikke hver gang et produkt købes Ikke at være afhængig af at aflevere film mm. (slipper for bøder) Ikke at være afhængig af at aflevere film mm. (slipper for bøder) Let adgang til film, tv-serier, sport, musikvideoer samt radio Let adgang til film, tv-serier, sport, musikvideoer samt radio

2 Forbrugernes Approach Vi har udviklet et settop-box-system, som giver forbrugerne muligheder outlinet i needs. Forbrugerne har let og overskuelige adgang til systemet. Vi har udviklet et settop-box-system, som giver forbrugerne muligheder outlinet i needs. Forbrugerne har let og overskuelige adgang til systemet. 24 timers kompetent support/hotline. 24 timers kompetent support/hotline. Et godt udviklet software/interface Et godt udviklet software/interface

3 Forbrugernes Benefits per cost Selektivt valg at af tv-kanaler Selektivt valg at af tv-kanaler HD kvalitet HD kvalitet Let og sikkert betalingssystem Let og sikkert betalingssystem Medieudbuddet samlet ét sted Medieudbuddet samlet ét sted Samlet regningsudskrift per måned Samlet regningsudskrift per måned Tidsbesparende Tidsbesparende Skalerbart til eventuelt kommende nye tekniske tiltag (modulbaseret systemarkitektur) Skalerbart til eventuelt kommende nye tekniske tiltag (modulbaseret systemarkitektur) Prisgaranti – billigere end detailhandel Prisgaranti – billigere end detailhandel

4 Forbrugernes Competition Alle eksisterende udbydere er dyrere end os. Alle eksisterende udbydere er dyrere end os. Film – lettere adgang med MoD Film – lettere adgang med MoD Konkurrenter kræver brugernavn/password og kreditkort ved hvert køb Konkurrenter kræver brugernavn/password og kreditkort ved hvert køb I forhold til anden udlejning af film over internettet kører vores MoD filmene direkte på TV og anlæg i modsætning til andet, hvor filmene først hentes til en PC. I forhold til anden udlejning af film over internettet kører vores MoD filmene direkte på TV og anlæg i modsætning til andet, hvor filmene først hentes til en PC. Ingen samlede løsninger hos konkurrenter (ikke samme medieudvalg (kun egne produktioner)) Ingen samlede løsninger hos konkurrenter (ikke samme medieudvalg (kun egne produktioner))

5 Investorer Needs Et ønske om at gå ind i bredbånd på det danske marked Et ønske om at gå ind i bredbånd på det danske marked Tilfredse kunder Tilfredse kunder Et skalerbart produkt Et skalerbart produkt Minimum 10% afkast på investering, kender dog ik detaljer nærmere Minimum 10% afkast på investering, kender dog ik detaljer nærmere

6 Investorer Approach Først ude med et unikt produkt Først ude med et unikt produkt Vi har udviklet et settop-box-system, som er robust og skalerbart. Vi har udviklet et settop-box-system, som er robust og skalerbart. Et godt udviklet software/interface Et godt udviklet software/interface

7 Investorer Benefits per cost Nyt produkt – forøget salg Nyt produkt – forøget salg Unikt produkt – omtale Unikt produkt – omtale Tilgængelig markedsandel er på 180.000 husstande, dvs. : 180.000 * 100/ 400.000 indbyggere = 45 %, 45 % af 5.294.762 = 2.382.643 mill., 180.00/2.382.643*100 = 7,56 % af det potentielle totale marked for danmark. Tilgængelig markedsandel er på 180.000 husstande, dvs. : 180.000 * 100/ 400.000 indbyggere = 45 %, 45 % af 5.294.762 = 2.382.643 mill., 180.00/2.382.643*100 = 7,56 % af det potentielle totale marked for danmark. Tilgængeligt marked er derfor: 7,6 % af det totale marked på 2.382.643 husstande. Tilgængeligt marked er derfor: 7,6 % af det totale marked på 2.382.643 husstande.


Download ppt "Forbrugernes Needs Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker Selv at kunne sammensætte sine tv-pakker At kunne betale efter behov (dvs. Man ikke skal betale."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google