Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager."— Præsentationens transcript:

1 SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager

2 2 Office 2003 Foråret Office kundeseminar kampagne  17. maj - Århus Cinemaxx  18. maj - Fisketorvet Cinemaxx  Forventer ca. 800 kunder i alt  Microsoft står for det praktiske  Partnerne inviterer kunderne

3 3 Office 2003 - kundeseminar Konceptet  Hvad gør Microsoft?  Hvad gør Partner?  Hvad får kunden?  Hvad gør Distributørerne?

4 4 Office 2003 - kundeseminarer Microsoft  Står for det praktiske mht. Cinemaxx biograferne m.m.  Holder præsentationerne  Partnertræning i Office kampagnebudskaberne  Trykker kundeseminar invitation m.m. til partner brug  Cafébord med Partner skilt  Koordinerer alle kundetilmeldingerne fra partnerne  Registrerer kunderne på seminardagene  Det er ’gratis’ at deltage både for partner og kunder

5 5 Office 2003 - kundeseminar Hvad er seminar temaet ?... ”Spar tid og få et større overblik Tips og tricks til samarbejde i team Hvordan man kan holde effektive møder Hvordan man kan styrke videndelingen og genbruger data fra sit økonomi system” Hvad er seminar temaet ?... ”Spar tid og få et større overblik Tips og tricks til samarbejde i team Hvordan man kan holde effektive møder Hvordan man kan styrke videndelingen og genbruger data fra sit økonomi system”

6 6 Office 2003 - kundeseminarer Program for kundeseminarerne Kl. 09.30 – 10.00Partner registrering Kl. 10.00 – 12.00Kampagnetræning for deltagende partnere Kl. 12.00 Sanwich til de deltagende Partnere - der gør klar til at modtage deres egne inviterede kunder Kl. 12.30 – 13.00Kunde registrering – Kaffe / te / isvand Kl. 13.00 – 13.45Kunde præsentation Kl. 13.45 – 14.15Pause – Kaffe / te / isvand / kage Kl. 14.15 – 15.30Kunde præsentation – Besvarelse af spørgsmål og afslutning

7 7 Partner – Kampagneelementer  Trykt kundeseminar invitation  Online Bannere til egen hjemmeside  Lokalannonce  Følgebrev skabelon til kundeinvitation  Bekræftelsesbrev skabelon  Reminderbrev – 3 dage før  Opfølgningsbrev+tilbud Office 2003 - kundeseminarer

8 8 Markedsføring af kundeseminarerne Din virksomhed – portal for mindre virksomheder  Liste med deltagende partnere  Kunde – Nyhedsbrev  www.microsoft.dk/event www.microsoft.dk/event  www.microsoft.dk/officeonline www.microsoft.dk/officeonline  www.microsoft.dk www.microsoft.dk Office 2003 - kundeseminarer

9 9 Ekstern kundeportal Virk.dk – offentlig portal for alle erhvervsdrivende  Markedsføring af seminarerne  Liste med deltagende partnere

10 10 Office 2003 - kundeseminarer  Kunder der tilmelder sig via www.microsoft.dk/event online modtager efter seminaret et ’tak for deres deltagelse’ emailwww.microsoft.dk/event  Inklusiv liste over deltagende kampagne partnere

11 11 Office 2003 - - kundeseminarer Partner Forberedelse:  Send kundeinvitation til dine ’vip’ kundeemner  Markedsføre kundeseminaret - egen hjemmeside, nyhedsbrev m.m.  Bekræftelse og reminder  7 dage før - indsendes kunde deltager navne til Microsoft På seminardagen:  Partnertræningen  Du er vært for dine egne inviterede kunder  Du får et cafébord med Firmanavne skilt Betingelse for deltagelse:  Skal være SBSC, Cert. Partner eller Gold Cert. Partner  Deltage med minimum 10 kundeemner – gerne flere  Deltage i partner kampagnetræningen på selve seminardagen  Deltage i kampagne feedback undersøgelse Giv kunderne en ekstra oplevelse... find på noget kreativt udlod fx. Biografbilletter blandt dine inviterede kunder Giv kunderne en ekstra oplevelse... find på noget kreativt udlod fx. Biografbilletter blandt dine inviterede kunder

12 12 Office 2003 - kundeseminar Kunderne får  ’Vip’ invitation fra deres it-forhandler  Møder deres it-forhandler under hyggelige forhold  Tips og tricks i at blive mere effektiv med Office 2003  Måske en ekstra oplevelse fra deres it-forhandler (biografbillet)  Den populære Office 2003 bog på seminardagen  Efterfølgende et godt tilbud fra sin it-forhandler

13 13 Tilmelding til Office kundeseminar kampagnen Distributørerne  Actebis, Norsoft, SMG og Tech Data på deres hjemmeside  Uddybende kampagnebeskrivelse  Bestille yderligere salgsstøttende Officemateriale og gode tilbud  SBSC partnerportal www.microsoft.dk/smallbusinesspartnerewww.microsoft.dk/smallbusinesspartnere  Uddybende kampagnebeskrivelse  Online tilmelding- og bestillingsformular – fra den 24. marts og frem til den 30. marts 2006

14 14 Tilmelding til Office kundeseminar kampagnen Hurtig tilmelding anbefales – ca. 80 partnere kan deltage

15 15 Distibutør - Office 2003 Salgsstøttende Office materiale til dit ’opfølgningsbrev’  Brochurer  Forslag til salgsbreve  Office bøger  Demo cd’er  Prøveversioner  Pixibog – partnerbog (versioner) Bestilles hos: Actebis, Norsoft, SMG og Tech Data Andre forskellige Office tilbud, finders i foyeen hos Distributørerne

16 16 Office 2003 Office udstillingspakke m.m.  10 stk. Udstillingskuber i pap  10 stk. Outlook bøger  20 stk. Brochurer  20 stk. Demo cd’er  Bestilles direkte hos Microsoft: sbscdk@microsoft.comsbscdk@microsoft.com  Skriv i emne: Office udstillingspakke  For Small Business Specialist, Cert. Partnere og Gold Cert. Partnere

17 17 Office feedback For alle kampagne partnere Deltagelse i ”anonym” online undersøgelse  Vigtigt viden for os så vi udvikler kampagner der virker  Tager ca. 10 – 15 minutter  Hjælp til selv hjælp  Vi lytter til jer  Hvad virker – hvad skal forbedres  Gode idéer til nye aktiviteter

18 18 Spørgsmål ? Modtages i pausen eller send en mail: sbscdk@microsoft.com


Download ppt "SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google