Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afFrode Krog Redigeret for ca. et år siden
1
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager
2
2 Office 2003 Foråret Office kundeseminar kampagne 17. maj - Århus Cinemaxx 18. maj - Fisketorvet Cinemaxx Forventer ca. 800 kunder i alt Microsoft står for det praktiske Partnerne inviterer kunderne
3
3 Office 2003 - kundeseminar Konceptet Hvad gør Microsoft? Hvad gør Partner? Hvad får kunden? Hvad gør Distributørerne?
4
4 Office 2003 - kundeseminarer Microsoft Står for det praktiske mht. Cinemaxx biograferne m.m. Holder præsentationerne Partnertræning i Office kampagnebudskaberne Trykker kundeseminar invitation m.m. til partner brug Cafébord med Partner skilt Koordinerer alle kundetilmeldingerne fra partnerne Registrerer kunderne på seminardagene Det er ’gratis’ at deltage både for partner og kunder
5
5 Office 2003 - kundeseminar Hvad er seminar temaet ?... ”Spar tid og få et større overblik Tips og tricks til samarbejde i team Hvordan man kan holde effektive møder Hvordan man kan styrke videndelingen og genbruger data fra sit økonomi system” Hvad er seminar temaet ?... ”Spar tid og få et større overblik Tips og tricks til samarbejde i team Hvordan man kan holde effektive møder Hvordan man kan styrke videndelingen og genbruger data fra sit økonomi system”
6
6 Office 2003 - kundeseminarer Program for kundeseminarerne Kl. 09.30 – 10.00Partner registrering Kl. 10.00 – 12.00Kampagnetræning for deltagende partnere Kl. 12.00 Sanwich til de deltagende Partnere - der gør klar til at modtage deres egne inviterede kunder Kl. 12.30 – 13.00Kunde registrering – Kaffe / te / isvand Kl. 13.00 – 13.45Kunde præsentation Kl. 13.45 – 14.15Pause – Kaffe / te / isvand / kage Kl. 14.15 – 15.30Kunde præsentation – Besvarelse af spørgsmål og afslutning
7
7 Partner – Kampagneelementer Trykt kundeseminar invitation Online Bannere til egen hjemmeside Lokalannonce Følgebrev skabelon til kundeinvitation Bekræftelsesbrev skabelon Reminderbrev – 3 dage før Opfølgningsbrev+tilbud Office 2003 - kundeseminarer
8
8 Markedsføring af kundeseminarerne Din virksomhed – portal for mindre virksomheder Liste med deltagende partnere Kunde – Nyhedsbrev www.microsoft.dk/event www.microsoft.dk/event www.microsoft.dk/officeonline www.microsoft.dk/officeonline www.microsoft.dk www.microsoft.dk Office 2003 - kundeseminarer
9
9 Ekstern kundeportal Virk.dk – offentlig portal for alle erhvervsdrivende Markedsføring af seminarerne Liste med deltagende partnere
10
10 Office 2003 - kundeseminarer Kunder der tilmelder sig via www.microsoft.dk/event online modtager efter seminaret et ’tak for deres deltagelse’ emailwww.microsoft.dk/event Inklusiv liste over deltagende kampagne partnere
11
11 Office 2003 - - kundeseminarer Partner Forberedelse: Send kundeinvitation til dine ’vip’ kundeemner Markedsføre kundeseminaret - egen hjemmeside, nyhedsbrev m.m. Bekræftelse og reminder 7 dage før - indsendes kunde deltager navne til Microsoft På seminardagen: Partnertræningen Du er vært for dine egne inviterede kunder Du får et cafébord med Firmanavne skilt Betingelse for deltagelse: Skal være SBSC, Cert. Partner eller Gold Cert. Partner Deltage med minimum 10 kundeemner – gerne flere Deltage i partner kampagnetræningen på selve seminardagen Deltage i kampagne feedback undersøgelse Giv kunderne en ekstra oplevelse... find på noget kreativt udlod fx. Biografbilletter blandt dine inviterede kunder Giv kunderne en ekstra oplevelse... find på noget kreativt udlod fx. Biografbilletter blandt dine inviterede kunder
12
12 Office 2003 - kundeseminar Kunderne får ’Vip’ invitation fra deres it-forhandler Møder deres it-forhandler under hyggelige forhold Tips og tricks i at blive mere effektiv med Office 2003 Måske en ekstra oplevelse fra deres it-forhandler (biografbillet) Den populære Office 2003 bog på seminardagen Efterfølgende et godt tilbud fra sin it-forhandler
13
13 Tilmelding til Office kundeseminar kampagnen Distributørerne Actebis, Norsoft, SMG og Tech Data på deres hjemmeside Uddybende kampagnebeskrivelse Bestille yderligere salgsstøttende Officemateriale og gode tilbud SBSC partnerportal www.microsoft.dk/smallbusinesspartnerewww.microsoft.dk/smallbusinesspartnere Uddybende kampagnebeskrivelse Online tilmelding- og bestillingsformular – fra den 24. marts og frem til den 30. marts 2006
14
14 Tilmelding til Office kundeseminar kampagnen Hurtig tilmelding anbefales – ca. 80 partnere kan deltage
15
15 Distibutør - Office 2003 Salgsstøttende Office materiale til dit ’opfølgningsbrev’ Brochurer Forslag til salgsbreve Office bøger Demo cd’er Prøveversioner Pixibog – partnerbog (versioner) Bestilles hos: Actebis, Norsoft, SMG og Tech Data Andre forskellige Office tilbud, finders i foyeen hos Distributørerne
16
16 Office 2003 Office udstillingspakke m.m. 10 stk. Udstillingskuber i pap 10 stk. Outlook bøger 20 stk. Brochurer 20 stk. Demo cd’er Bestilles direkte hos Microsoft: sbscdk@microsoft.comsbscdk@microsoft.com Skriv i emne: Office udstillingspakke For Small Business Specialist, Cert. Partnere og Gold Cert. Partnere
17
17 Office feedback For alle kampagne partnere Deltagelse i ”anonym” online undersøgelse Vigtigt viden for os så vi udvikler kampagner der virker Tager ca. 10 – 15 minutter Hjælp til selv hjælp Vi lytter til jer Hvad virker – hvad skal forbedres Gode idéer til nye aktiviteter
18
18 Spørgsmål ? Modtages i pausen eller send en mail: sbscdk@microsoft.com
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.