Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afHolger Holm Redigeret for ca. et år siden
1
Red Bull Jonas Jørgensen
2
Red Bull er et kortvarigt produkt Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation
3
Tiltrækkende og attraktivt Beskyttelse og opbevaring Unikt design, da der deres logo (tyr) er på låget. Emballage
4
Funktionelle kvalitet – Koffein Smagsmæssige kvalitet – udseende, farver Imagemæssig kvalitet – Alle kender produktet Kvalitet
5
Ingen service. Køb, drik, smid ud. Service
6
Smalt sortiment – få varegrupper Fladt sortiment – få varianter Sortiment
7
Markedsføring under eget mærke Line-extension – kan udvides med nye varianter inden for samme varekategori Paraplymærke – bruges fx i forbindelse med andre produkter Mærkevare – ensartet kvalitet og emballage Mærkevarestrategi
8
Jeg tror de har en meget lige plc. Deres salg er stabilt, måske endda stigende, da folk bliver ved med at drikke det Red Bull har 50% af markedet for energidrikke i USA PLC
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.