Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afLilian Brandt Redigeret for ca. et år siden
1
Digital formidling af offentlig borgerservice, kursusnr. 45853 Værdien af digital formidling af offentlig borgerservice
2
Det er stadigvæk lige så vigtigt at kommunikere og formidle som altid. Det er ikke anderledes. Det nye er de nye muligheder for at målrette kommunikationen med forskellige medier.
3
Kommunikation over nettet stiller krav til borgerne: Internetadgang Læse på skærm osv.
4
Fordele for den off. virksomhed: Sparer papir / trykning Information kan hurtigt ændres Flere kan bidrage til det samme dokument (ved CMS) Kan nå rigtig mange på en gang
5
Fordele for borgeren: Kan bruge service når det passer Ingen ventetid Henter kun den info man har brug for.
6
Ulemper for den off. virksomhed: Hjemmesider skal opdateres Ændrede krav til sprog / layout alt i alt nye rutiner
7
Ulemper for borgeren: Uvant / langsomt at læse på en skærm Skal have internetadgang (bøvl) Computer-kendskab Kendskab til interaktive sider
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.