Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Senior Festival Hvor ord svigter, ”taler musikken” Udarbejdet af: Peter, Younas, Katarina og Nina.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Senior Festival Hvor ord svigter, ”taler musikken” Udarbejdet af: Peter, Younas, Katarina og Nina."— Præsentationens transcript:

1 Senior Festival Hvor ord svigter, ”taler musikken” Udarbejdet af: Peter, Younas, Katarina og Nina

2 7 O Framework modellen Occupants (hvem køber) -Målgruppen er allerede fastlagt til at være 65+. M/K. -Festivallen er for folk der kommer lang vejs fra, for de lokale og nogle tæt på byen. Målgruppen har en årlig indkomst på 70.896kr da de er omfattet af folkepensionen. Vores målgruppe har dog i deres tid på arbejdsmarkedet været tilknyttet af private forsikringer, som gør, at de har lidt flere penge mellem hænderne nu hvor de er gået på folkepension. De har uddannelser inden for den offentlige sektor herunder b.la. Skolelærer og læger. Vores målgruppe kan godt lide og læse bøger i deres fritid, drikke kaffe med deres naboer og elsker hyggelige sammenkomster blandt deres familie og venner.

3 Objects (hvad køber de) Vi har undersøgt størrelsen på kunderne. I år 2011 var der 14.500 på Clean Zone som er en festival for ældre. Dette tal underbygger vores mål som vi har sat til 10.000 kunder.

4 Objectives (hvorfor køber de) -Den henvender sig til både mænd og kvinder som gerne vil have dækket deres sociale behov. Her drejer det sig om fællesskab, kærlighed, venskab samt behovet for fælles aktiviteter. Købemotiv: -De går efter at købe THRIFTY fordi de er interesseret i at købe billigt og det skal være et godt køb (have noget for pengene).

5 Organization (hvem deltager i beslutningsprocessen) -Intiativtager: M/K -Influent: Ens nære, familie/venner -Disponent (hvem beslutter): M/K -Konsument (forbruger): 65+ -Beslutningstager: M/K

6 Operation (hvordan køber de) - Nykøb: Fordi det kræver tid og overvejelser for at købe produktet.

7 Occassions (hvornår køber de) -Vores målgruppe har to typer af købere. Den ene køber vil typisk købe billet lige så snart de er tilgængelige fordi de ser frem til det. -Den anden type køber har en lidt længere beslutningsproces som gør at de overvejer købet i lidt længere tid.

8 Outlets (hvor køber de) - E-handel, supermarkeder,


Download ppt "Senior Festival Hvor ord svigter, ”taler musikken” Udarbejdet af: Peter, Younas, Katarina og Nina."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google