Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

9 Købsadfærd på producentmarkedet

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "9 Købsadfærd på producentmarkedet"— Præsentationens transcript:

1 9 Købsadfærd på producentmarkedet
Oversigt Købstyper Beslutningsproces på producentmarkedet Valgkriterier på de tre markeder Faktorer der påvirker købsadfærden Transaktions- og relationsmarkedsføring 9 Købsadfærd på producentmarkedet

2 Købstyper på producentmarkedet
Nykøb Modificeret genkøb Rutinekøb 9 Købsadfærd på producentmarkedet

3 Producentmarkedets købsbeslutningsproces Buy grid-modellen
Købsadfærd på producentmarkedet

4 Valgkriterier på de tre markeder
Købsadfærd på producentmarkedet

5 Code of conduct Code of conduct er betegnelsen for de principper, standarder eller regler, der styrer beslutninger, procedurer og systemer i en organisation at tage et socialt ansvar over for virksomhedens med henblik på omgivelser. Købsadfærd på producentmarkedet

6 Eksempler på valgkriterier på mellemhandlermarkedet
Købsadfærd på producentmarkedet

7 Faktorer der påvirker købsadfærden
Købsadfærd på producentmarkedet

8 Købscenteret personer eller grupper i virksomheden, der har indflydelse på eller er involveret i købet af et produkt i en virksomhed Købsadfærd på producentmarkedet

9 Transaktionsmarkedsføring
Fokus på selve transaktionen eller handlen Ingen længerevarende forbindelser til sælger Købsadfærd på producentmarkedet

10 Relationsmarkedsføring
Håkanssons interaktionsmodel Købsadfærd på producentmarkedet


Download ppt "9 Købsadfærd på producentmarkedet"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google