Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

9 Købsadfærd på producentmarkedet 1 Oversigt Købstyper Beslutningsproces på producentmarkedet Valgkriterier på de tre markeder Faktorer der påvirker købsadfærden.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "9 Købsadfærd på producentmarkedet 1 Oversigt Købstyper Beslutningsproces på producentmarkedet Valgkriterier på de tre markeder Faktorer der påvirker købsadfærden."— Præsentationens transcript:

1 9 Købsadfærd på producentmarkedet 1 Oversigt Købstyper Beslutningsproces på producentmarkedet Valgkriterier på de tre markeder Faktorer der påvirker købsadfærden Transaktions- og relationsmarkedsføring

2 Købstyper på producentmarkedet 2 9 Købsadfærd på producentmarkedet Nykøb Modificeret genkøb Rutinekøb

3 3 9 Købsadfærd på producentmarkedet Producentmarkedets købsbeslutningsproces Buy grid-modellen

4 Valgkriterier på de tre markeder 4 9 Købsadfærd på producentmarkedet

5 Code of conduct Code of conduct er betegnelsen for de principper, standarder eller regler, der styrer beslutninger, procedurer og systemer i en organisation at tage et socialt ansvar over for virksomhedens med henblik på omgivelser. 5 9 Købsadfærd på producentmarkedet

6 6 9 Købsadfærd på producentmarkedet Eksempler på valgkriterier på mellemhandlermarkedet

7 Faktorer der påvirker købsadfærden 7 9 Købsadfærd på producentmarkedet

8 Købscenteret personer eller grupper i virksomheden, der har indflydelse på eller er involveret i købet af et produkt i en virksomhed 8 9 Købsadfærd på producentmarkedet

9 Transaktionsmarkedsføring Fokus på selve transaktionen eller handlen Ingen længerevarende forbindelser til sælger 9 9 Købsadfærd på producentmarkedet

10 10 9 Købsadfærd på producentmarkedet Relationsmarkedsføring Håkanssons interaktionsmodel


Download ppt "9 Købsadfærd på producentmarkedet 1 Oversigt Købstyper Beslutningsproces på producentmarkedet Valgkriterier på de tre markeder Faktorer der påvirker købsadfærden."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google