Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
1
Ill. 17.1 Kommunikationsprocessen
AFSÆTNING A – Schønberg Ill Kommunikationsprocessen Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
2
Ill. 17.2 AIDA-modellen AFSÆTNING A – Schønberg A ttention I nterest
D esire A ction Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
3
Ill. 17.3 Effekthierakimodeller
AFSÆTNING A – Schønberg Ill Effekthierakimodeller Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
4
Ill. 17.4 Oversigt over promotionmidler
AFSÆTNING A – Schønberg Ill Oversigt over promotionmidler Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
5
Ill. 17.5 Reklameforbruget 1994-2003
AFSÆTNING A – Schønberg Ill Reklameforbruget Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
6
Ill. 17.7 Dagbladsformater AFSÆTNING A – Schønberg
Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
7
Ill. 17.15 Reklameplatform AFSÆTNING A – Schønberg
Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
8
Ill. 17.16 Dækning og dobbeltdækning
AFSÆTNING A – Schønberg Ill Dækning og dobbeltdækning Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
9
Ill. 17.20 Tre strategier for tidsmæssig påvirkning
AFSÆTNING A – Schønberg Ill Tre strategier for tidsmæssig påvirkning Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
10
Ill. 17.21 Eksempel på medieplan
AFSÆTNING A – Schønberg Ill Eksempel på medieplan Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
11
Ill. 17.23 Virksomhedens interessenter
AFSÆTNING A – Schønberg Ill Virksomhedens interessenter Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
12
Ill. 17.25 Begrænsninger i international kommunikation
AFSÆTNING A – Schønberg Ill Begrænsninger i international kommunikation Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.