Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Ill Kommunikationsprocessen

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Ill Kommunikationsprocessen"— Præsentationens transcript:

1 Ill. 17.1 Kommunikationsprocessen
AFSÆTNING A – Schønberg Ill Kommunikationsprocessen Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

2 Ill. 17.2 AIDA-modellen AFSÆTNING A – Schønberg A ttention I nterest
D esire A ction Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

3 Ill. 17.3 Effekthierakimodeller
AFSÆTNING A – Schønberg Ill Effekthierakimodeller Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

4 Ill. 17.4 Oversigt over promotionmidler
AFSÆTNING A – Schønberg Ill Oversigt over promotionmidler Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

5 Ill. 17.5 Reklameforbruget 1994-2003
AFSÆTNING A – Schønberg Ill Reklameforbruget Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

6 Ill. 17.7 Dagbladsformater AFSÆTNING A – Schønberg
Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

7 Ill. 17.15 Reklameplatform AFSÆTNING A – Schønberg
Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

8 Ill. 17.16 Dækning og dobbeltdækning
AFSÆTNING A – Schønberg Ill Dækning og dobbeltdækning Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

9 Ill. 17.20 Tre strategier for tidsmæssig påvirkning
AFSÆTNING A – Schønberg Ill Tre strategier for tidsmæssig påvirkning Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

10 Ill. 17.21 Eksempel på medieplan
AFSÆTNING A – Schønberg Ill Eksempel på medieplan Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

11 Ill. 17.23 Virksomhedens interessenter
AFSÆTNING A – Schønberg Ill Virksomhedens interessenter Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

12 Ill. 17.25 Begrænsninger i international kommunikation
AFSÆTNING A – Schønberg Ill Begrænsninger i international kommunikation Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen


Download ppt "Ill Kommunikationsprocessen"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google