Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afDorte Strøm Redigeret for ca. et år siden
1
…helt naturligt ! Velkommen til Meldgaard
2
Check email opsaetning for at hente dokumenter Intro Document Capture indeholder en seperat email opsætning, som systemet bruger når det skal checke en email indbakke for modtagne faktura / kreditnota. Document Capture understøtter 1 email konto pr. regnskab
3
Check email opsaetning for at hente dokumenter Klik på navigation fanen Afdelinger Navigation
4
Check email opsaetning for at hente dokumenter Klik på navigation element Afdelinger, Opsætning Navigation
5
Check email opsaetning for at hente dokumenter Klik på navigation element Afdelinger, Opsætning, Programopsætning Navigation
6
Check email opsaetning for at hente dokumenter Klik på navigation element Afdelinger, Opsætning, Programopsætning, Document Capture Navigation
7
Check email opsaetning for at hente dokumenter Klik på link Forbindelse slutpunkt Navigation
8
Check email opsaetning for at hente dokumenter Klik på knappen Rediger liste på kommandobåndet Checke email opsætning
9
Check email opsaetning for at hente dokumenter Juster evt. størrerlsen på vinduet så du kan se det hele Checke email opsætning
10
Check email opsaetning for at hente dokumenter Juster kolonnebredden så du kan se hele indholdet Checke email opsætning
11
Check email opsaetning for at hente dokumenter Juster kolonnebredden så du kan se hele indholdet Checke email opsætning
12
Check email opsaetning for at hente dokumenter Email protokollen skal være IMAP Checke email opsætning
13
Check email opsaetning for at hente dokumenter Serverporten er 993 Checke email opsætning
14
Check email opsaetning for at hente dokumenter Email serveren er mail1213.askelund.local Checke email opsætning
15
Check email opsaetning for at hente dokumenter Brugernavn er i formatet askelund\faktura_[virksomhedsinitialer]. Eks. askelund\\faktura_mho Checke email opsætning
16
Check email opsaetning for at hente dokumenter Vores normale adgangskode er "Meld1234" Checke email opsætning
17
Check email opsaetning for at hente dokumenter Klik på knappen OK Checke email opsætning
18
Check email opsaetning for at hente dokumenter Klik på navigation element Afdelinger, Opsætning, Programopsætning, Document Capture Forbinde emailopsætning til Document Capture
19
Check email opsaetning for at hente dokumenter Klik på link Dokumentkategorier Forbinde emailopsætning til Document Capture
20
Check email opsaetning for at hente dokumenter I vores opsætning bruger vi Dokument kategorien KØB Forbinde emailopsætning til Document Capture
21
Check email opsaetning for at hente dokumenter Klik på knappen Rediger på kommandobåndet Forbinde emailopsætning til Document Capture
22
Check email opsaetning for at hente dokumenter Klik på listeknappen for Forbindelse slutpunkt Forbinde emailopsætning til Document Capture
23
Check email opsaetning for at hente dokumenter Vælg den forbindelse der blev / var oprettet tidligere (FAKTURA). Det skal kun være 1 Forbinde emailopsætning til Document Capture
24
Check email opsaetning for at hente dokumenter Checkboksen Arkivér e-mail på dokument skal være aktiveret Forbinde emailopsætning til Document Capture
25
Check email opsaetning for at hente dokumenter Klik på knappen OK Forbinde emailopsætning til Document Capture
26
Check email opsaetning for at hente dokumenter Klik på navigation element Afdelinger, Afdelinger Tilbage til start
27
Check email opsaetning for at hente dokumenter Klik på navigation fanen Startside Tilbage til start
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.