Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afFrederik Kronborg Redigeret for ca. et år siden
1
Nuuk 21.-22.-23. marts 2011
2
Atuartitsinermi tunngaviit Kommuneqarfik Sermersuumi ilinniaqqittut piginnaasaat. Kommuneqarfik Sermersuumi Ineriartortitsinermi ilimasuutikka. Oqaatiginiakkakka
3
Pædagogisk princip Ressourcepersoner i Kommuneqarfik Sermersooq og deres kompetencer Mine forventninger for udviklingen af skolen i Kommuneqarfik Sermersooq Jeg vil komme ind på
4
Siunertaq: 1. Atuartup kinaassutsiminik, kulturiminik, pingaartitaminillu paasinninnerata nakussassarnissaanut atuarfik tunngaviliissaaq. 2. Atuartup inuttut inooqatigiissutsikkullu inerikkiartornissanut, atuarfik toqqammaviliissaaq. 3. Atuartup oqartussaaqataanermik eqqarsartaatsimut ilinniartinnissaanut atuarfik tunngaviliissaaq. Inerisaavik 2011 Atuarfitsialak, kulturi ilisimatusarnerlu tunngavigalugit 2002
5
Formål: 1. Folkeskolen skal skabe grundlag for at eleven udvikler sin viden og forståelse af egen identitet, kultur og værdier. 2. Folkeskolen skal medvirke til elevens personlige og sociale udvikling 3. Folkeskoleskolen skal skabe grundlag for at eleven indføres i en demokratisk tankegang og bliver bevidst om egen demokratiske rettigheder og pligter. Inerisaavik 2011 Atuarfitsialak, kultur og forskningsbaseret skolereform 2002
8
Kisitsinermi algebramilu: –Kisitsisit nalinginnaasut qulinngortiterisaaserlu ilisimassagaat Matematikkip atuuffii –Suliaqarnerni assigiinngitsuni kisitseriaatsit toqqarsinnaassagaat atorsinnaassagaallu
9
Arbejde med tal og algebra: –Kender til de naturlige tal og titalssystem Anvendt matematik –Kan vælge og bruge regningsarter i forskellige praktiske sammenhænge
10
Atuartitsinermi najoqqutassaq Undervisningsramme AALLARNIINEQAALLARNIINEQ NAGGASIINEQNAGGASIINEQ IC AC FU INDLEDNINGINDLEDNING OPSAMLINGOPSAMLING
11
11 Ilinniartitsisup atuartullu akunnerminni oqaloqatigiinnerat Nalinginnaasoq 95% oqaloqatigiitto- qanngilaq 5% oqaloqatigiittoqarpoq Atuartitsissutit Ilikkarluarfiusut 40% oqaloqatigiitto- qanngilaq 60% oqaloqatigiittoqarpoq
12
12 Interaktion mellem lærer og elev Den klassiske 95% envejs- kommunikation 5% dialog Effektive principper 40% envejs- kommunikation 60% dialog Interaktion mellem lærer og elev
13
13 Ilikkagaqartitsiniarneq Nalinginnaasoq - Ilikkagaqartitsiniarneq 30% - Allanut atorneqartoq 70% Atuartitsissutit Ilikkarluarfiusut - Ilikkagaqartitsiniarneq 91% - Allanut atorneqartoq 9%
14
14 Den klassiske - Aktiv læring 30% - Andet 70 % Effektive principper - Aktiv læring 91% - Andet 9% Undervisningen
15
Semester 1 1. år Akademisk Diplomudd. Almen P æ dagogik; Didaktik eller Skoleledelse 15 Semester 2 Semester 3 2. år Master Almen P æ dagogik eller Didaktik 3 Semester 4 Semester 5 3. år Cand. P æ d. Almen P æ dagogik eller Didaktik 4 Semester 6 3. årPh. D.
16
Atuarfiup pisortaata suliassai: –Atuartut namminneq ilikkagassiornerat qanorlu iliornissaminnik pilersaarutaat –Klassimi pilersitseqatigiittarfeqarneq oqaloqatigiittarfeqarnerlu –Alloriarfinniit alloriarfinnut ikaarsaarneq – toqqaanissamut sungiusarneq –Ilinniagaqarnissamik inuussutissarsiuteqarnissamillu qinigaqarneq
17
Skolelederens aktivitetsplan: –Elevernes egen mål for læring og handleplaner –Aktivitets- og dialogcenter i klassen –Overgange fra trin til trin – opøvelse i at træffe valg –Uddannelses- og erhvervsvalg
18
Atuarfiup angerlarsimaffiullu akornanni atuartup ataatsip atuarnermini ilinniagaqarnissaminilu pilersaarutai pillugit isumasioqatigiinneq Atuarfiup siulersuisa suliassaat
19
Skolens og hjemmets samråd om det enkelte barns skole- og uddannelsesforløb Skolebestyrelsens opgaver
20
Atuarfiit pillugit isumasioqatigiinnermi inerniliinerit tunngavingalugit qaqugu qanorlu iliuuseqarnissamik pilersaarusiorneq. Peqqussummut, isumaqatigiissutinut atorfinitsitsisarnermullu maleruagassanut tulluarsakkamik atuarfiup ilusaata aaqqissuuneqarnera. Qaqugu qanorlu iliornissamut pilersaarusiami anguniakkat suliassallu naammassineqarnissaannut atuarfinnut isumalluutinullu tulleriiaakkamik qanoq iliornissamut sinaakkusiineq. Suliap sumut killinneranut naliliinissaq.
21
Udarbejder tids - og handleplan ud fra skoleseminarets konklusioner. Gennemgang af skolestrukturen i kommunen med henblik på tilpasning til forordningen, arbejdstidsaftalen, herunder normeringsspørgsmålet m.v. Giver skolen og ressourcepersoner råderum ved prioritering for opfyldelse mål og opgaver i tids - og handleplan. Opfølgning/Status for arbejdet.
22
Atuarfiup ilusaa – Siunnersortit - nunaqarfimmiut atuartullu allat 9.-10, klassimi? Atuartitsinerup sinaakkutissaa - tiimit Nakkutilliineq Kommunalbestyrelsip suliassai
23
Skolestrukturen - ressourcepersoner - bygdeelever i byen i 9. – 10. klasse? Rammer for undervisningen - timer Føre tilsyn
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.