Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afAda Graversen Redigeret for ca. et år siden
1
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Marketingsaktiviteter marts – juni 2006 Lotte Rahbek 21. marts 2006
2
2 Oversigt over salgsaktiviteter Kampagne model Strategi Kampagner
3
3 Small Business Specialist: Kampagne model Forberedelse Læringshjul Fukus på salg Skaber engagement Uddannelse i løsninger Fukus på salg Skaber engagement Uddannelse i løsninger Information InvitationOrientering Engagement Udførelse Feedback
4
4 Strategi Nemt at bestille/tilmelde sig kampagnen Enkle kampagner Innovative kampagner
5
5 Markedsanalyse - Aalund Telecom & IT Research Mål: At at hente ny viden, inspiration og input til vores markedsføringsindsats Workshop sammen med 12 Microsoft partnere med fokus på Small Business Hvordan kan SMB segmenteres? Hvad er de vigtigste segmenteringskriterier? Hvilke ”pains” / problemer, behov, ønsker og adfærd har kunderne? Hvordan adresserer Microsoft bedst disse ”pains”? Hvilke marketing-løsninger? Telemarketing til 1500 kunder i segmentet Forretningsmæssige udfordringer Bl.a. om produktudvikling, logistik, kunder, medarbejdere og IT
6
6 AprMarMayJun Tekniske workshops Tekniske workshops CPE pilot workshops CPE pilot workshops Smb Nation partner meeting Smb Nation partner meeting Survey 2 Survey 2 SBSC Partner Kick-off SBSC Partner Kick-off CPE Pilot workshops CPE Pilot workshops Steve Ballmer partner seminar Steve Ballmer partner seminar Introduction to MSPP Introduction to MSPP Teknisk workshop Teknisk workshop Sales Academy Sales Academy Teknisk workshop Teknisk workshop Survey 3 Survey 3 Serviceeftersynskampagne Serviceeftersynskampagne Citrix kampagne Citrix kampagne Office 2003 kampagne Office 2003 kampagne CRM kampagne CRM kampagne C5 aktiviteter C5 aktiviteter SBSC partner aktiviteter AprMarMayJun GTM aktiviteter GeneraltNyhedsbrev Web side sbscdk@microsoft.com Aktiviter – fra marts til juni 2006
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.