Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afIngrid Dideriksen Redigeret for ca. et år siden
1
KompetenceCenter Silkeborg En indgang til efteruddannelse
2
Partner Uddannelsesinstitutioner – Tekniske Skole – Th. Langs HF og VUC – AOF / Trivselsgruppen – Social- og sundhedsskolen – Handelsskolen Erhvervsfremmeaktører – Iværksætter centeret – Erhvervsrådet
3
Resultat 2008 Antal virksomheder, der er kontaktet personligt = 854 Antal virksomheder, der er afholdet møder med om uddannelse = 391 Antal virksomhedsaftaler om uddannelsesplanlægning, kompetenceudvikling og/eller FVU-forløb = 181 Antal uddannelsesambassadører 0
4
Kampagne 2 Fokus på AMU og FVU (januar til marts 2009) – Antal virksomheder, der er kontaktet personligt = 216 – Antal virksomheder, der afholdes møder med = 95 (Fase 1 måltal 211) Alle virksomheder med 5 ansatte og derover er blevet kontaktet
5
Ordrer / Salg Projektledelse og ledelse IT kurser Kommunikation og samarbejde / team Salg og kundeservice Første hjælp Værdi-forløb
6
Behov – nye kurser Eksempler: – Markedsføring / Pressemeddelelser – B2B salg – Cash management – GLU - brancherettet – Sygefraværssamtale
7
Tværgående aktiviteter Fælles markedsføringsmaterialer Intranet Teamudvikling – 2 institutioner SFO pædagoger – 3 institutioner
8
Kampagne 3 Brancherettet kontakt til alle virksomheder med mere end 1 ansat Udvikling af tværgående tilbud målrettet de enkelte brancher
9
Fordele Virksomheden får det de har behov for, og ikke det den enkelte institution kan levere Lærer hinanden og institutionernes spidskompetencer at kende Deler undervisere i forhold til spidskompetencer Sammen kan vi arbejde hurtigere
10
Udfordringer Samarbejde fordrer tillid Tro på at der er nok til alle Lille center – mange arbejdsopgaver pt. fravalgt at ansætte Høj egenfinansiering
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.