Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afVictoria Schmidt Redigeret for ca. et år siden
1
AGWAPLAN Kommunemøde 31. august 2006 Side 1 · · LIFE Formidlingsaktiviteter lokalt Kommunemøde august 2006 Århus Amt Eike Stubsgaard
2
AGWAPLAN Kommunemøde 31. august 2006 Side 2 · · Formidling er en del af LIFE projektet En overordnet kommunikationsstrategi Herunder: Strategi for lokal forankring Pressestrategi Hjemmesiden www.agwaplan.dkwww.agwaplan.dk
3
AGWAPLAN Kommunemøde 31. august 2006 Side 3 · · Kommunikationsstrategien udarbejdes løbende I AGWAPLAN er der en pressegruppe med: 3 kommunikationsansvarlige og 3 journalister fra partnerne LC, DJF og AAA Hvert halve år opdateres kommunikationsstrategi og pressestrategi i forhold til fremdriften i AGWAPLAN Pressemedarbejdere i landboforeningerne supplerer
4
AGWAPLAN Kommunemøde 31. august 2006 Side 4 · · Formål med en kommunikationsstrategi Formidling God proces! Imødegå barrierer Beskrive, hvordan Vandrammedirektivet implementeres bedst muligt
5
AGWAPLAN Kommunemøde 31. august 2006 Side 5 · · Delformål: Lokal forankring Lokal formidling Lokal debat
6
AGWAPLAN Kommunemøde 31. august 2006 Side 6 · · Presse : lokale offentlige medier Lokalaviser Tv-udsendelser Radioudsendelser
7
AGWAPLAN Kommunemøde 31. august 2006 Side 7 · · Områdeskilte
8
AGWAPLAN Kommunemøde 31. august 2006 Side 8 · · Ejendomsskilte DELTAGER I ET EU PROJEKT ET SAMARBEJDE MELLEM LANDBRUG, FORSKNING OG MILJØ WWW.AGWAPLAN.DK
9
AGWAPLAN Kommunemøde 31. august 2006 Side 9 · · Visitkort Uddeles til venner, familie, naboer, kolleger, leverandører….
10
AGWAPLAN Kommunemøde 31. august 2006 Side 10 · · Anden formidling lokalt Pjecer Nyhedsbreve Lokale markvandringer Offentlige borgermøder Erfaringsudvekslingsmøder lokalt
11
Hjemmesiden www.agwaplan.dk
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.