Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afKim Juhl Redigeret for ca. et år siden
1
Fyn Rundt 2005: En oplevelses tur baseret på kvalitet, ægthed og holdbarhed - Og erfaringerne fra 2004 We are in the people business…
2
Visionen: Mærke historiens vingesus Vise Danmark når Danmark er dejligst Skabe synergi mellem det kommercielle og non kommercielle We are in the people business…
3
Erfaringerne fra 2004: Massiv interesse – eneste alternativ i ferien Massiv mediedækning – Regional dominans - International opmærksomhed (12 nationer) TV rating: Hver 4 fynbo fulgte med på TV2 Værdi: 10 million kroner + 50.000 – 75.000 tilskuere + Magasinet ”Fyn Rundt” læst og gemt Tilfredse sponsorer Gentages i 2005
4
Strategiske mål: Fokus på familien Fokus på den nye region syd Styrke den ”Flydende danske kulturarv” Maksimal opmærksomhed: –Presse –Publikum –Sponsorer We are in the people business…
5
Fokus på de værdier: Ægthed Kvalitet Godt håndværk Holdbarhed Hygge og romantik Familien Muligheder i det frie We are in the people business…
6
Midlerne: Vi stiller krav Publikumsvenlige aktiviteter: –Handelsstandsforening –Turistforening –Amter og kommuner Massiv presseindsats Styrket Mediesamarbejder –TV 2 Fyn –Regionale aviser/radio We are in the people business…
7
Hvorfor ”Fyn Rundt”: ”Placering”: –De ”rigtige” bynære havne –Rigtig periode – eneste alternativ ”Parkering”: –Både bil –Offentlige transportmidler ”Profilering”: –Unik profilering –Enestående i Nordeuropa –Landsdækkende presse Besøgstal: –Mange mennesker –Fyn og Trekantsområdet We are in the people business…
8
Fra Lørdag til Fredag i uge 30: Opstart i xxborg: –Ankommer lørdag og søndag Mandag: –Den officielle start går mandag –Ankres der op ved Tirsdag: –By til By Onsdag: –By til By Torsdag: –By til By Fredag: –Slutter i Svendborg We are in the people business…
9
Kvalitet og lokalt engagement: Albani Udvidet ”Fyn Rundt magasin Udkommer jan. 2005 Udvidet TV2 samarbejde Udvidet lokal radio dækning We are in the people business…
10
Kaptajn: –Torben Ethelfeld Letmatros og Kommunikations ansvarlig: –Nicolai Lassen Besætningen:
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.