Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Partnerskaber -Hvordan finder vi potentialerne? Musikzonens Vækstråd 5/9/11 Jakob Schjørring, MindLab.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Partnerskaber -Hvordan finder vi potentialerne? Musikzonens Vækstråd 5/9/11 Jakob Schjørring, MindLab."— Præsentationens transcript:

1 Partnerskaber -Hvordan finder vi potentialerne? Musikzonens Vækstråd 5/9/11 Jakob Schjørring, MindLab

2 MindLab?

3 Partnerskaber på formel?

4 To afgørende spørgsmål Hvem kan vi hooke op med? Hvad kan vi lave sammen?

5 To afgørende spørgsmål Hvem kan vi hooke op med? Hvad kan vi lave sammen? Hvad skaber værdi i markedet?

6 Metoder til at spotte nye partnerskaber

7 Lad dig inspirere af hverdagen

8 En ”rejse” - Forskellen på ”en koncert” og at ”tage til koncert”

9 Hvordan øger vi værdien i den samlede ”rejse”?

10 En person

11 Hvad viser Helles dagligdag og præferencer os af potentialer?

12 Et sted

13 Hvordan kan musik være en del af det der sker?

14 Brug det som grundlag for idéudvikling…

15 …helst sammen med potentielle partnere…

16 … og til at sælge ideen ind

17 Og lav så lige et par reality checks undervejs

18 Kan man selv se skoven for bare træer?

19 www.mind-lab.dk jas@mind-lab.dk www.innovationsguiden.dk Spørgsmål?


Download ppt "Partnerskaber -Hvordan finder vi potentialerne? Musikzonens Vækstråd 5/9/11 Jakob Schjørring, MindLab."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google