Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Marketing Mix. Price: Value for Money Media: TV – synlighed over hele året tilstræbes. Distribution: DK fastholdes, S og N opbygges Promotion: Skabe link.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Marketing Mix. Price: Value for Money Media: TV – synlighed over hele året tilstræbes. Distribution: DK fastholdes, S og N opbygges Promotion: Skabe link."— Præsentationens transcript:

1 Marketing Mix

2 Price: Value for Money Media: TV – synlighed over hele året tilstræbes. Distribution: DK fastholdes, S og N opbygges Promotion: Skabe link til kommunikationsplatformen

3 Mediaplan 2002

4 Antal hits på hjemmesiden Ca. 1200 pr måned Siden er p.t. under ombygning / udbygning…

5 1 2 3 4 Mærkevare værdier

6 Alle Daloon produkter skal leve op til de fire kerne værdier Kvalitets produkter (set med forbrugerens øjne) (Kvalitet defineret som: Sikre fødevarer, ingen tilsætningsstoffer, respekt for miljøet) Spændende produkter med god smag Nemt at tilberede Hurtigt at tilberede

7 Daloons produktportefølje Profilskaber  Snacks Mersalgsskaber  10 stk. ovnrulle  Microruller Rutine  Gratiner  Hvidkålsrouletter Trafikskaber  10 stk. classic-rulle  Æbleskiver Omsætning lav høj Bidrag pr. enhed lav høj


Download ppt "Marketing Mix. Price: Value for Money Media: TV – synlighed over hele året tilstræbes. Distribution: DK fastholdes, S og N opbygges Promotion: Skabe link."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google