Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker"— Præsentationens transcript:

1 Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
Virksomhedsbeskrivelse Navn, Adresse, mail, telefonnr, kontaktperson Profil, Målgruppe, Varesortiment osv. Alles padlet skal I dag kl indeholde: Alle gruppens navne, s og mobilnumre Regler for samarbejde Baggrundsbillede af gruppemedlemmer og jeres samarbejdsbutik Virksomhedsbeskrivelsen Svar på følgende for både samarbejdsbutik og jeres egen Målgruppe Tema og koncept udarbejdelse Budget og mål Drejebog for personligt salg Ideer til at tiltrække kunder

2 Målgruppen Målgruppen er den gruppe af personer som virksomheden vil rette sin markedsføring mod. Inden virksomhed vælger sin målgruppe, er det vigtigt at se på alle segmenter. Segmentering er en proces, der bliver gennemført for at inddele et marked i ensartede grupper. Sådanne ensartede grupper kalder vi for segmenter Det er nødvendigt at overveje følgende for hvert segment: 1. Hvor mange personer er der i segmentet? 2. Bliver der flere personer i segmentet? 3. Er det dyrt at markedsføre sig over for personer for personer i segmentet? 4. Er der nogle af virksomhedens store konkurrenter, som har valgt dette segment som sin målgruppe? Vores målgruppe er primært piger fra alderen år.

3 Tema og koncept udarbejdelse
Vores tema er Jul og glimmer Det er at sælge billige flotte smykker, med personlig og god betjening, og selvfølgelig at gøre kunderne glade og tilfredse med deres køb.

4 Budget og mål kr.

5 Drejebog for personligt salg
Vi vil spørge kunden om de har brug for hjælp, og hvis ja så give dem den hjælp de har brug for og udfører en rigtig god service.

6 Ideer til at tiltrække kunder???
Vi har tænkt på et gave hjul. Kunden skal betale 50 kr. også drejer vi på hjulet og så det den lander man på for man så.

7 Hvad skal der ske????? Vi er mange der skal samarbejde om dette projekt, og derfor skal vi alle kunne koordinere det sammen. Alle skal derfor melde sig ind i en fælles facebook-gruppe: (eller søg på Campus Vejle Julemarked 2014)

8 Hvad skal der ske????? 26 boder + eventområde på Søndertorv:

9 Hvad skal der ske????? 26 telte der hver rummer 1 bod
Hvert telt er 3x3 meter Hver gruppe har ansvar for 1 telt/bod og de varer som er i

10 Hvad skal der ske????? I de 3 dage hvor vi har julemarked, skal I give den fuld gas og vise hvor dygtige I er

11 Hvad skal der ske????? Hamborg Torsdag d. 27. nov.
Hvordan ser et rigtig godt julemarked ud??? Vi skal på inspirations-tur til Hamborg Torsdag d. 27. nov. fra tidlig morgen til sen aften

12 Hvad skal der ske????? Frem med julehumøret! Frem med kreativiteten!
Frem med de store smil! Frem med sælgertalentet! Frem med de lange underbukser! - Og husk at vi er MANGE om at skabe en succes, men successen afhænger af at hver enkelt viser hvad han/hun kan!


Download ppt "Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google