Download præsentationen
1
Anvendt markedsanalyse Kapitel 22
2
I dette kapitel lærer du mere om markedsanalyser fra kapitel 12
3
er en søgning efter og indsamling af
Kap 22 En markedsanalyse er en søgning efter og indsamling af informationer til at løse et konkret markedsføringsproblem
4
Kapitel 22 bygger videre på kapitel 12 I kapitel 12 lærte du om
Informationskilder Respondenter Interviewmetode Spørgsmålstype
5
Kapitel 22 handler om gennemførelse af en spørgeskemaundersøgelse
Udvikling af spørgeskema Gennemførelse af undersøgelsen Bearbejdning af resultaterne
6
Udvikling af spørgeskemaet
Kap 22 Udvikling af spørgeskemaet Hvilke informationer Formulering af spørgsmålene Test af spørgeskemaet
7
Gennemførelse af undersøgelsen
Kap 22 Gennemførelse af undersøgelsen Personligt interview Telefonisk interview Postalt interview Internet interview
8
informationer Bearbejdning af de indsamlede
Kap 22 Bearbejdning af de indsamlede informationer Opstilling af rapport m. diagrammer og konklusion
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.