Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Anvendt markedsanalyse Kapitel 22

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Anvendt markedsanalyse Kapitel 22"— Præsentationens transcript:

1 Anvendt markedsanalyse Kapitel 22

2 I dette kapitel lærer du mere om markedsanalyser fra kapitel 12

3 er en søgning efter og indsamling af
Kap 22 En markedsanalyse er en søgning efter og indsamling af informationer til at løse et konkret markedsføringsproblem

4 Kapitel 22 bygger videre på kapitel 12 I kapitel 12 lærte du om
Informationskilder Respondenter Interviewmetode Spørgsmålstype

5 Kapitel 22 handler om gennemførelse af en spørgeskemaundersøgelse
Udvikling af spørgeskema Gennemførelse af undersøgelsen Bearbejdning af resultaterne

6 Udvikling af spørgeskemaet
Kap 22 Udvikling af spørgeskemaet Hvilke informationer Formulering af spørgsmålene Test af spørgeskemaet

7 Gennemførelse af undersøgelsen
Kap 22 Gennemførelse af undersøgelsen Personligt interview Telefonisk interview Postalt interview Internet interview

8 informationer Bearbejdning af de indsamlede
Kap 22 Bearbejdning af de indsamlede informationer Opstilling af rapport m. diagrammer og konklusion


Download ppt "Anvendt markedsanalyse Kapitel 22"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google