Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afThomas Mogensen Redigeret for ca. et år siden
1
SALG I CENTRUM - Et pilotprojekt i samarbejde mellem Silkeborg Iværksættercenter og Væksthus Midtjylland Målgruppe: IV / SMV 0-5 år, max.10 medarbejdere
2
SALG I CENTRUM Formål: Kompetenceudvikling + tilfredshed Fastholde og tiltrække medarbejdere Målrettet markedsføring, øget salg Øget vækst
3
SALG I CENTRUM Indhold: Informationsmøder: Tirstrup, Randers, Silkeborg, Århus Tilmelding til uddannelsen: Krav, forventninger, evaluering Før uddannelsen: Hvilke mål ? 8 uddannelsesdage (kl. 14.00 – 18.00) Coaching / vejledning i løbet af uddannelsen Opfølgning: Blev målene opfyldt ?
4
SALG I CENTRUM Uddannelsen 1)Kom godt i gang … 2)Hvad er den rigtige pris ? Jura – kort fortalt 3)Markedsføring – hvad og hvordan ? 4)Tekster – markedsføring i praksis 5)Hvad kan sælges i telefonen ? 6)Hold fast i kunderne 7)Mersalg …. 8)Tid og tal
5
SALG I CENTRUM Vores erfaringer: + Tidspunkt kl. 14.00 – 18.00 er OK + Samme undervisere i alle 4 byer + Der skal være mere tid til gruppeopgaver i undervisningstiden + Netværk mellem deltagerne er i gang i Århus + Ejer / leder / medarbejdere på samme hold er OK +/- Max. 2 personer fra samme virksomhed +/- Deltagerne kan ”shoppe” mellem byerne +/- Virksomheder i samme branche / konkurrence
6
SALG I CENTRUM Hvorfor deltage i uddannelsen ? Alle virksomhedens medarbejdere er sælgere ! Alle får større viden og indsigt Hverdagen bliver bedre Alle får et skub til at komme videre !
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.