Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afKurt Olsen Redigeret for ca. et år siden
1
AFSÆTNING A – Schønberg Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen Ill. 3.1: Udbudskurve
2
AFSÆTNING A – Schønberg Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen Ill. 3.2: Grænsenyttekurve Antal øl Nytte pr øl Grænsenytte
3
AFSÆTNING A – Schønberg Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen Ill. 3.3: Efterspørgselskurve 1 2 Efterspørgsel
4
AFSÆTNING A – Schønberg Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen Ill. 3.4: Efterspørgselskurve 1 2 Efterspørgsel Udbud ligevægt
5
AFSÆTNING A – Schønberg Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen Ill. 3.5: Det potentielle marked Det effektive marked Det latente marked
6
AFSÆTNING A – Schønberg Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen Ill. 3.7: Markedsopdelingen Brugere af produktet Mellemhandlermarkedet – videresælger produktet Importør af computere Importør af computere Revisions- virksomhed Revisions- virksomhed Elektronik- kæde Elektronik- kæde Elektronik- kædebutik Elektronik- kædebutik Privat forbruger Privat forbruger Kontor forsynings- virksomhed Kontor forsynings- virksomhed Hospital Konsumentmarkedet Det industrielle marked Institutionsmarkedet
7
AFSÆTNING A – Schønberg Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.