Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afSofia Jakobsen Redigeret for ca. et år siden
1
FULGNI Research & Innovation ritid ærmiljø derumegeplads rønne arealer nnovation
2
Dementering Problemformulering Research & Analyse Idé & Koncept Konklusion Refleksiv læring
3
Budget: Nye priser indhentet på infostandere Glasvæg prissat Vi går fra 3,8 mio. kr. til 7,3 mio. kr. Konklusion mangler at nævne at det er studerende på videregående uddannelser
4
Opgavens tre hovedområder: Beliggenhed & relevante aktiviteter skal findes. Kan konceptet løfte Odense Kommunes studiejobgaranti? Undgå konflikt med nærmiljøet?
5
Målgruppen (baseret på spørgeskema og observation i Rosengårdscentret): Børn og unge på 10-15 år Børn og unge i dag: mobil, internet osv. Socialt liv: brugen af sms, Arto, Facebook m.m.
6
Foretrukne aktiviteter (field research) Udformet et spørgeskema baseret på 25 personer Blandet ønsker blandt drenge og piger Hvilke aktiviteter drenge/piger finder sjovest (Diagrammer) Vores undersøgelse stemmer overens med KOMPAN’s undersøgelse
7
Ansgar Anlægget (field research): (baseret på spørgeskema) Stærkt koncept – 76 % benytter ikke Ansgar Anlæg – 92 % vil bruge det ‘nye’ anlæg. – 100 % er med på konkurrencer/stævner skolerne indbyrdes. Fleksibilitet: 11 af respondenterne er villige til at bruge mere end 10 min.
8
SWOT analyse på beliggenheden:
9
Guidet tur i FNULGI uderum Ud at se med FNULGI
10
Infostandere Information om bustider m.m. Tænkt scenario: En dag i Vidensverden
11
FNULGI website
12
Budget Et samlet beløb på 7,3 mio. kr. En løsning som er realistisk at virkeliggøre i forhold til ”Kongens Have” til 15 mio. kr (+ yderligere 10 mio. kr)
13
3 områder der skulle løses Beliggenhed & aktiviteter Odense Kommunes studiejobgaranti Undgå konflikt med nærmiljø Alt i alt et projekt som opfylder betingelserne for et vellykket uderum i Odense!
14
Tre aktivister Én pragmatiker Én teoretiker En gruppe hvor tiden ikke står stille…
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.