Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afMarie Lauritzen Redigeret for ca. et år siden
1
Sproglighed - Og hvof nu det?
2
Celle
3
Arvemateriale
4
Ukøn formering
5
alkohol
6
Det vil sige det handler om Dagligdags sprog Begyndende fagsprogfagsprog
7
Konklusion Forståelsen opstår via et sprogligt fællesskab.
8
Om biologi i videnskabet
9
Værktøjer ?
10
(Gruppe- eller individuelle)wikies hos http://www.wikispaces.com http://www.wikispaces.com
11
Arbejdsproces og skrivefaser: Skriv ind-fasen( Her skriver I til jeres gruppe): Undergruppe a starter forsøget, forbereder en laboratoriejournal og indsamler resultater. Undergruppe b finder information om gruppens emne og skriver webkapitlet i en rå udgave. Husk kilder og lignende. Det skal fremgå af det skrevne hvem i gruppen der har skrevet hvad. Respons-fasen Læreren giver feedback til de foreløbige journaler og webkapitler så de kan gøres færdige. Skriv ud-fasen( Her skriver I til resten af klassen): Undergruppe a overtager webkapitlet med respons fra læreren og skriver det færdigt til resten af klassen. Undergruppe b skriver journalen færdig så den kan lægges ind på klassens konference, og sørger for oprydning og rengøring.
12
Et eksempel Elev skriver ”DNA regulerer cellen”
14
Artikellæsning og notetagning
15
Programmer Wikispaces Bambuser YouTube ShowMe(Ipad)
16
eksempel eksempel
17
Flipped classroom http://www.youtube.com/watch?v=gbja 5K6py0M&feature=share&list=PLqG3O8K3 QXc51D2v1NbJ9ckDO-mzZB629 http://www.youtube.com/watch?v=gbja 5K6py0M&feature=share&list=PLqG3O8K3 QXc51D2v1NbJ9ckDO-mzZB629
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.