Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afKarla Madsen Redigeret for ca. et år siden
1
Analyse af troværdigheden hos F-Reklame.dk Af Kim Kristiansen & Rasmus Steen Rasmussen
2
Kompetence Hjemmesiden er let overskuelig De er velformulerede og er direkte De vil gerne udstråle at de er de mest erfarende i branchen De fremviser et billede af dem hvor de står sammen med John McEnroe
3
Karakter De understøtter deres opgaver ved at: Vise deres tidligere events og aktuelle events frem på siden Vise kundernes (Sportsstjerner) profil frem De gør meget for store sportsbegivenheder i DK: De har arrangeret kampen mellem Man Utd og Brøndby IF i Parken De har præsenteret Tennis Legender i KB-Hallen De var medarrangør af Testimonial kamp til ære for Lars Høgh Hjemmesiden er ikke humoristisk, de vil gerne virke meget professionelle
4
Tilstedeværelse Deres brug af billeder på hjemmesiden er med til at understøtte deres troværdighed For at se en beskrivelse af deres troværdighed se http://www.f- reklame.dk/generelt.asp her fortæller de hvem de er og hvad de står forhttp://www.f- reklame.dk/generelt.asp De står bl.a. for: -Repræsentationen og rådgivningen for flere af Danmarks største sportsstjerner -De er således Danmarks ældste og mest erfarne firma i branchen.
5
Konklusion af analysen Vi finder hjemmesiden: -Yderst professionel og brugervenlig -Informativ mht. deres kunder -Ingen brug af flash (Gør det noget?)
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.