Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Analyse af troværdigheden hos F-Reklame.dk Af Kim Kristiansen & Rasmus Steen Rasmussen.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Analyse af troværdigheden hos F-Reklame.dk Af Kim Kristiansen & Rasmus Steen Rasmussen."— Præsentationens transcript:

1 Analyse af troværdigheden hos F-Reklame.dk Af Kim Kristiansen & Rasmus Steen Rasmussen

2 Kompetence  Hjemmesiden er let overskuelig  De er velformulerede og er direkte  De vil gerne udstråle at de er de mest erfarende i branchen  De fremviser et billede af dem hvor de står sammen med John McEnroe

3 Karakter  De understøtter deres opgaver ved at: Vise deres tidligere events og aktuelle events frem på siden Vise kundernes (Sportsstjerner) profil frem  De gør meget for store sportsbegivenheder i DK: De har arrangeret kampen mellem Man Utd og Brøndby IF i Parken De har præsenteret Tennis Legender i KB-Hallen De var medarrangør af Testimonial kamp til ære for Lars Høgh  Hjemmesiden er ikke humoristisk, de vil gerne virke meget professionelle

4 Tilstedeværelse Deres brug af billeder på hjemmesiden er med til at understøtte deres troværdighed For at se en beskrivelse af deres troværdighed se http://www.f- reklame.dk/generelt.asp her fortæller de hvem de er og hvad de står forhttp://www.f- reklame.dk/generelt.asp De står bl.a. for: -Repræsentationen og rådgivningen for flere af Danmarks største sportsstjerner -De er således Danmarks ældste og mest erfarne firma i branchen.

5 Konklusion af analysen Vi finder hjemmesiden: -Yderst professionel og brugervenlig -Informativ mht. deres kunder -Ingen brug af flash (Gør det noget?)


Download ppt "Analyse af troværdigheden hos F-Reklame.dk Af Kim Kristiansen & Rasmus Steen Rasmussen."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google