Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Agenda  Introduktion & forudsætninger  SEO generelt  SERPS – kom til tops og forstå hvorfor  Joomla og SEO / SEF  SH404SEF & redSHOP  Implementeringsstrategier.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Agenda  Introduktion & forudsætninger  SEO generelt  SERPS – kom til tops og forstå hvorfor  Joomla og SEO / SEF  SH404SEF & redSHOP  Implementeringsstrategier."— Præsentationens transcript:

1

2 Agenda  Introduktion & forudsætninger  SEO generelt  SERPS – kom til tops og forstå hvorfor  Joomla og SEO / SEF  SH404SEF & redSHOP  Implementeringsstrategier – Dovenskab betaler sig!  Best practises  Spørgsmål

3 Kort introduktion  Ronni K. G. Christiansen  Direktør / Systemarkitekt  Mine projekter:  redWEB.dk  redHOST.dk  iRedHOST.com  redCOMPONENT.com  Joomla SEO-strategi underviser på International Business College, Danmark

4 SEO Starter derhjemme!  Et paradigmeskift inden for SEO  Derfor kan ekstern SEO være meningsløs  Gør dit hjemmearbejde  Fundamentet er fremtiden – for din succes!

5 SEO – Generelle overskrifter  Hvad er SEO?  Meningsfuldhed  Hovedparametre  Sidetitel  Side-overskrift  SEF URL  Meta description  Indhold  Intern linkstruktur

6 Kom til tops i søgemaskinerne  Vigtigheden af fundament og kode  Evne til at håndtere og ændre i hovedparametrene  Tænk ud af boksen – Longtail er godt  Landingssider – Tilpas indholdet til søgeudtrykket  Forstå brugeren (Meningsfuldhed)  Indholdsstruktur  Forstå sprog som et hovedparameter

7 Joomla og SEO / SEF  Joomla er dårlig til SEO (og SEF) (1.5 vs. 1.7)  Duplicate content  Dårlig kode og output  Marginaliserede kontroller  Muligheder for at løse problemerne  Template overrides  Tredjeparts SEO/SEF udvidelser  Vores case – SH404sef og hvorfor Kontroller kode-outputtet og lad det arbejde for dig

8 Joomla SEO  Kan det betale sig at bruge ressourcer på SEO? JA

9 Tredjepart - SH404sef  Hvorfor bruger vi SH404sef i redSHOP  Bedre routing, bedre muligheder, integrerede kontroller  Men hvem har bukserne på?

10 Kontroller din SEO via tags i konfigurationen Eller direkte i produktet!

11 Implementeringsstrategier  Dovenskab betaler sig!  Gå efter mest effekt med mindst indsats  Arbejd kun når det er nødvendigt  Vælg dine kampe  Regnearksmani  Guerilla approach  Spørg din nabo  Spørg dine kunder  Første respons

12 Implementation strategies  Landingssider  Kampagnesider  Temasider  Blogsider  Søg som en landingsside (redPRODUCTFINDER)  Eksterne indsatser  Indholdsplacering  Linkplacering  Linkfarme (giver ikke værdi på lang sigt)

13 Best practises  Husk menneskene!  Forstå efterspørgsel og segmentation  Meningsfuldhed – i det lange løb. Det er den eneste holdbare strategi. Algoritmer ændres – meningsfuldhed gør ikke.  Longtail giver bedre resultater / vær specifik – det betaler sig.

14 Best practises  Bevar det bedste indhold på et domæne  Lav syndikering, indholdsplacering, ekstern linkbuilding osv. men husk, at indholdet er vigtigst, og i det lange løb betyder det rigtige indhold på dit domæne mest.  Overvej flersprogede fremgangsmåder med kloning og underdomæner eller forskellige TLD’er pr sprog.  Brug analytics som et redskab til at forbedre dit arbejde.  Udvid hele tiden dit regneark

15 Slut  Spørgsmål?  Tak for jeres tid


Download ppt "Agenda  Introduktion & forudsætninger  SEO generelt  SERPS – kom til tops og forstå hvorfor  Joomla og SEO / SEF  SH404SEF & redSHOP  Implementeringsstrategier."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google