Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afAlfred Christoffersen Redigeret for ca. et år siden
1
Digital post – kommunikationen til borgerne
2
Kommunikation og indsatser – overblik (”forberedelse” frem til juli 2014) Kampagneaktiviteter Bølge 2-kampagne; presse, netværk og annoncering e-Boks-kampagne for ”tilmeld alt” – bl.a. ”profil-barometer” efter log-in + flyers om synsindkaldelser (Virksomhedskampagne, Erhvervsstyrelsen) Netværkskommunikation Myndigheder (lokale kampagner, intern kommunikation – understøttes af Digitaliseringsstyrelsen på borger.dk/formyndigheder) e-Boks (fx tilføje info i adviseringsmails) Interesseorganisationer (Ældresagen, Dansk handicapforbund, it-formidlere m.fl.) Hjælp til borgerne Borger.dk (FAQ, trin-for-trin, support-oplysninger) Den digitale postkasse (optimering af tekster i løsningen) Borgerservice og 1881-support
3
Kampagne- og informationsaktiviteter: Digital post-kampagne (august-november 2014); presse, netværk og lokale kampagner, annoncering Bølge 3-kampagne (november 2014 – jan. 2015); presse, netværk og lokale kampagner, annoncering Fortsat fokus på samarbejde og partnerskaber (Ældresagen, Ældremobiliseringen, Dansk Handicapforbund, Dansk Blindesamfund, it-formidlere…) Direkte henvendelse til borgerne: Underretningsbrev til borgere uden en digital postkasse Digitalt underretningsbrev til digital post-brugere Påmindelsesbrev, hvis borgeren ikke har været logget på, efter første digitale brev er modtaget Løbende underretningsbreve til 15-årige og tilflyttere Kommunikation og indsatser – overblik (juli 2014 )
4
Termerne Korrekt: Tilmeld dig Digital Post, så du kan modtage digital post i din digitale postkasse.
5
Kontakt mig for gode idéer, samarbejde eller andet: Tina Windeløv Myrhøj Draminsky, twm@digst.dk, 4065 7015 twm@digst.dk
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.