Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Digital post – kommunikationen til borgerne. Kommunikation og indsatser – overblik (”forberedelse” frem til juli 2014) Kampagneaktiviteter Bølge 2-kampagne;

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Digital post – kommunikationen til borgerne. Kommunikation og indsatser – overblik (”forberedelse” frem til juli 2014) Kampagneaktiviteter Bølge 2-kampagne;"— Præsentationens transcript:

1 Digital post – kommunikationen til borgerne

2 Kommunikation og indsatser – overblik (”forberedelse” frem til juli 2014) Kampagneaktiviteter Bølge 2-kampagne; presse, netværk og annoncering e-Boks-kampagne for ”tilmeld alt” – bl.a. ”profil-barometer” efter log-in + flyers om synsindkaldelser (Virksomhedskampagne, Erhvervsstyrelsen) Netværkskommunikation Myndigheder (lokale kampagner, intern kommunikation – understøttes af Digitaliseringsstyrelsen på borger.dk/formyndigheder) e-Boks (fx tilføje info i adviseringsmails) Interesseorganisationer (Ældresagen, Dansk handicapforbund, it-formidlere m.fl.) Hjælp til borgerne Borger.dk (FAQ, trin-for-trin, support-oplysninger) Den digitale postkasse (optimering af tekster i løsningen) Borgerservice og 1881-support

3 Kampagne- og informationsaktiviteter: Digital post-kampagne (august-november 2014); presse, netværk og lokale kampagner, annoncering Bølge 3-kampagne (november 2014 – jan. 2015); presse, netværk og lokale kampagner, annoncering Fortsat fokus på samarbejde og partnerskaber (Ældresagen, Ældremobiliseringen, Dansk Handicapforbund, Dansk Blindesamfund, it-formidlere…) Direkte henvendelse til borgerne: Underretningsbrev til borgere uden en digital postkasse Digitalt underretningsbrev til digital post-brugere Påmindelsesbrev, hvis borgeren ikke har været logget på, efter første digitale brev er modtaget Løbende underretningsbreve til 15-årige og tilflyttere Kommunikation og indsatser – overblik (juli 2014  )

4 Termerne Korrekt: Tilmeld dig Digital Post, så du kan modtage digital post i din digitale postkasse.

5 Kontakt mig for gode idéer, samarbejde eller andet: Tina Windeløv Myrhøj Draminsky, twm@digst.dk, 4065 7015 twm@digst.dk


Download ppt "Digital post – kommunikationen til borgerne. Kommunikation og indsatser – overblik (”forberedelse” frem til juli 2014) Kampagneaktiviteter Bølge 2-kampagne;"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google