Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation."— Præsentationens transcript:

1 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation

2 Forstander Tage Krogh Nielsen Vesterdal Efterskole

3 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal

4 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen

5 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen Implementeringen

6 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen Implementeringen Skoleintras elementer

7 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen Implementeringen Skoleintras elementer Politikker og faldgruber

8 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen Implementeringen Skoleintras elementer Politikker og faldgruber Spørgsmål

9 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen

10 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen Manglende samtidig tilstedeværelse skaber stort kommunikationsbehov

11 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen Manglende samtidig tilstedeværelse skaber stort kommunikationsbehov Lærerne møder forskelligt – og kun halvdelen!

12 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen Manglende samtidig tilstedeværelse skaber stort kommunikationsbehov Lærerne møder forskelligt – og kun halvdelen! Køkkenpersonalet går tidligt hjem !

13 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen Manglende samtidig tilstedeværelse skaber stort kommunikationsbehov Lærerne møder forskelligt – og kun halvdelen! Køkkenpersonalet går tidligt hjem ! Og administrationen --------------

14 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen Manglende samtidig tilstedeværelse skaber stort kommunikationsbehov Lærerne møder forskelligt – og kun halvdelen! Køkkenpersonalet går tidligt hjem ! Og administrationen --------------

15 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Implementeringen

16 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Implementeringen Faseopdelt

17 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Implementeringen Faseopdelt Vagtbogen

18 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Implementeringen Faseopdelt Vagtbogen Beskedsystemet

19 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Implementeringen Faseopdelt Vagtbogen Beskedsystemet Dokumentdeling

20 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Implementeringen Faseopdelt Vagtbogen Beskedsystemet Dokumentdeling Evalueringsværktøjer

21 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Vagtbogen

22 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Beskedsystemet

23 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Dokumentdeling

24 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Evalueringsværktøjer

25 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Politikker og faldgruber

26 Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Spørgsmål!


Download ppt "Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google