Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afKirsten Carstensen Redigeret for ca. et år siden
1
Oplevelsesmæssige potentialer ved den midtjyske vestkyst Udfordringer og indsatser Matias Jørgensen & Henrik Halkier Tourism Research Unit matiasj@cgs.aau.dk
2
1. Attraktioner og oplevelser Fælles forståelse hos aktørerne: ”Vi kan ligeså godt være ærlige og sige at der ikke er enkelte attraktioner udover naturen, som kan tiltrække turister til vestkysten” UdfordringIndsats At tjene på gratis glæder Surfing som familieaktivitet Golf som naturbaseret produkt Synliggørelse af mindre attraktioner Pakkeløsninger til besøgende Bedre henvisning mellem aktører SæsonudvidelseEngagering af detailhandlen gennem events
3
2. Ønske om bredere samarbejde Fælles forståelse hos aktørerne: ”Vi lader os tit begrænse af nogle kommunegrænser, som ikke har betydning for turisten” UdfordringIndsats Samarbejde OG konkurrenceFælles og differentieret brand Top-down projekt-udviklingLokalisering af ildsjæle
4
3. Målrettet markedsføring Udbredt forståelse: ”Brochuren er ikke længere så central som tidligere” FIND PASSENDE CITAT HER UdfordringIndsats Brochuren som forretningsmodelFokus på nytteværdi af indsatsen for området og aktørerne Administrative grænser begrænserDestinationsbaseret markedsføring
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.