Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

CRM – værdi for virksomheden Et rigtig godt sted at starte er hos Frederich Reicheld:

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "CRM – værdi for virksomheden Et rigtig godt sted at starte er hos Frederich Reicheld:"— Præsentationens transcript:

1

2

3 CRM – værdi for virksomheden Et rigtig godt sted at starte er hos Frederich Reicheld:

4 CRM – værdi for virksomheden Break-even Kr. Akkumuleret indtjening Indtjening på et givent tidspunkt i kunderelationen

5 CRM – værdi for virksomheden

6 Hvorfor er kundeloyalitet vigtig? En tysk analyse af 12.000 virksomheder og deres kundestruktur viser følgende: Kan man undgå at miste 5% af sine gode kunder vil fortjenesten stige med mellem 25% og 85% afhængig af, hvilken branche man er i. Kilde: Rainfeld, Bain & Company og Sasser, 1991.

7 CRM – værdi for virksomheden ”Almost anyone will agree, that true customer loyalty is a substantial intangible asset for a company, for branded products the most valuable asset of all, because it is the ultimate indicator of future sales and profits” Kilde: Hougaard & Bjerre, Strategic Relationship Marketing, 2002.

8 CRM – værdi for virksomheden Det er 3-6 gange mere lønsomt at sælge mere til eksisterende kunder end at få fat i nye kunder Kilde: "Postens direct marketing håndbog."

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37 Hvordan kommer jeg i gang? Ingen vej uden om kunderne Desktop research er bedre end ingenting Lavthængende frugter og den største ”pain”

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47 10-01-2015 47

48 10-01-2015 48

49

50

51

52

53

54


Download ppt "CRM – værdi for virksomheden Et rigtig godt sted at starte er hos Frederich Reicheld:"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google