Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Magien bag en grøn Tuborg

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Magien bag en grøn Tuborg"— Præsentationens transcript:

1 Magien bag en grøn Tuborg

2 Fase-Modellen Formulering af opgave: Idéskabelse: Idéudvikling:
 evt. øl reklame Idéskabelse: Forskellige ideer: Øl, parfume, sko, kaffe, chanel, kims, chokolade, dax, adidas, nike, iphone, converse, Idéudvikling: En sensuel reklame for parfumen Chanel, Kims og hygge, talende øl eller evt. en kendt, Idévurdering:  Øl reklame med kendt kvinde ølånd.

3 Budskabsindhold og udformning
Målrettet:  Vi vil med denne reklame prøve, at få flere kvinder til at drikke øl Skal fænge her og nu: Gennemgående tema er øllens magi Manipulative og informative reklamer: Begge to, fordi reklamen både spiller på følelser og på øllens egenskaber Kommunikative hjælpemidler  Ingen kommunikative hjælpemidler

4 3 typer mediegrupper Reklamespot, evt. busreklame Storyboard
Reklame i et magasin


Download ppt "Magien bag en grøn Tuborg"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google