Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Markedsområdet Thorben B. Hansen chef for Markedsområdet Bente Bøllingtoft Lindstrøm, leder af Salgsafdelingen Peter Knudsen, Kundekonsulent - hovedansvarlig.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Markedsområdet Thorben B. Hansen chef for Markedsområdet Bente Bøllingtoft Lindstrøm, leder af Salgsafdelingen Peter Knudsen, Kundekonsulent - hovedansvarlig."— Præsentationens transcript:

1 Markedsområdet Thorben B. Hansen chef for Markedsområdet Bente Bøllingtoft Lindstrøm, leder af Salgsafdelingen Peter Knudsen, Kundekonsulent - hovedansvarlig for partnere på Kortforsyningen Kundekonsulenter – Ansvarlige for hver deres forretningsområder – se ”Find din kundekonsulent” ”Find din kundekonsulent” Marianne Folner, leder af Marketing og salgsadministration Janne Augustinus Johansen, Marketing og Kommunikation Jørgen Bierrings, leder af teknisk support og udvikling Anna Brinch Thorsen, partnerportalen og partnersupport på Kortforsyningen Tom Weber, partnersupport på Kortforsyningen

2 Salgsstøtte og samarbejde omkring salgssager Samarbejde om salgssager Vi vil gerne støtte op om de kundeaktivitetr i arbejder med For at gøre det bedst muligt, vil vi gerne involveres tidligt i forløbet Vi kan hjælpe med at vurdere kundens behov for kortdata nu og på sigt finde den rigtige løsning og pris til kunden Vi kan bedre og hurtigere opgive en pris på den givne kundesag, når vi inddrages i god tid

3 Salgsstøtte og samarbejde omkring salgssager I ethvert partnersamarbejde er fortrolighed og loyalitet vigtigt Når KMS starter en kundesag Kendskab til partnerkompetencer og løsninger vigtigt så vi kan vælge partner Enten den partner som har løsninger og kompetencer, der matcher kundens ønsker Eller den partner som kunden foretrækker eller plejer at arbejde sammen med Når partneren starter en kundesag og inddrager KMS KMS har 100 % loyalitet overfor partneren, når vi inddrages i en kundesag. Vi kontakter naturligvis ikke andre partnere om sagen – men vi kan blive inddraget fra flere partnere i en kundesag.

4 Salgsstøtte og samarbejde omkring salgssager Salgsstøtte i dag v. Peter Knudsen Oplysning om rettigheder og kundesituationer Støtte til ad hoc prisberegninger – pristilpasninger til behov/valg af kortdataløsning (pris > < tilpasset prismodel) Støtte til aftaleprodukter, som partner sælger (pris, data, volumen, markedsføring osv) Deltager gerne i kundemøder Udviklingsstøtte – API, Kortværker, Geonøgler osv. Årlige møder

5 Optakt til Gruppedebat Kende jeres forventniger til det gensidige samarbejde Emner udleveres før i går ud i grupperum Vælg hvem der skal fremlægge hver gruppes debat og ønsker til partnersamarbejdet I inkluderer selv kaffepausen Fremlæggelse af gruppedebat kl. 15:45 HER

6 Grupper Gruppe 1 Anette Vainer, Carl Bro Lars Klindt Mogensen, Geodata Danmark Jan Juul Jensen, Informi GIS Carsten Vad, Rambøll Johnny Bauer, NeoZone Jesper Gaardboe Jensen, LIFA Marianne Folner, KMS Gruppe 2 Jesper Rye Rasmussen, BlomInfo Bjarne Falk, Geodata Danmark Uffe Sørensen, LIFA Jakob Kramhøft, Euman Stella Holmgaard Andersen, LE34 Tim Bergholdt Hansen, COWI Janne Augustinus Johansen, KMS

7 Grupper - fortsat Gruppe 3 Per Boesen, Carl Bro Thor Wexø, Geokon Ole Urup Mogensen, COWI Ove Hansen, LIFA Niels Kjellow, JO Informatik Rene Madsen, NeoZone Bente Bøllingtoft Lindstrøm, KMS Gruppe 4 Ole Johansen, NIRAS Mike Jørgensen, Dansk Landbrugsrådgivning Jens Kudsk Jensen, Informi GIS Søren Holst, DDH-Data John Gerber, Geodata Danmark Heine Torsson, LE34 Peter Knudsen, KMS


Download ppt "Markedsområdet Thorben B. Hansen chef for Markedsområdet Bente Bøllingtoft Lindstrøm, leder af Salgsafdelingen Peter Knudsen, Kundekonsulent - hovedansvarlig."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google