Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
1
Constructive Alignment
Konstruktiv afstemning af forventninger
2
Alignment - afstemthed
En tankegang om at afstemme forventninger På en konstruktiv måde At konstruere fælles billeder af: Læringsaktiviteter Læringsudbytte
3
Læringsaktiviteter Læringsaktiviteter Arbejds-glæde Faglighed
Anerken-delse Læring Læringsaktiviteter
4
Constructive Alignment
Forudsætninger Proces Produkt Læringsudbytte: Viden Færdigheder Kompetencer Læringsaktiviteter
5
Constructive Alignment
Forudsætninger Proces Produkt Studerende: Viden, motivation, forventninger mm Læringsudbytte: Viden Færdigheder Kompetencer Læringsaktiviteter Konteksten: Studieordning, studiemiljø mm John Biggs (2003). Teaching for Quality Learning at University
6
3. Læringsaktiviteter for BIS – studiet
Synkron læring Lærerpræsenteret Studerendes aktivitet Introducerende Kompetencer, læring PPT Tavle Individ/Gruppe, udfoldelse, medindflydelse, mentoring Virk- case Kompetencer, handlingsrummet Teoretisk niveau Projekt Studie- dag Camp DL Selv -studie Refl. Præs. Reflekterende Asynkron læring
7
Fortsat Constructive Alignment
På hvert hold foretages Constructive Alignment: Midtvejs i semesteret (uge 41) I forbindelse med semesterevalueringen i december Studerende og lærere bør løbende foretage Constructive Alignment med hinanden i hvert fag
8
Fortsat Constructive Alignment Campus Roskilde – Årshjul
Apr. Maj Aug. Sept. Feb. Mar. Okt. Nov.
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.