Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afElias Christoffersen Redigeret for ca. et år siden
1
Tydeliggørelse af anvendelsesdim ension i undervisningen Kvalitativ undersøgelse Vi afventer resultatet af vores undersøgelser ??? Kvantitativ undersøgelse Kompetenceudvikling Projektkvalificering Konkretisering af værktøj Formidling af værktøj Vejledning i brug af værktøjskasse ??? Formidling om pædagogisk it og værktøjskassens pædagogiske muligheder Veje til implementering i ny praksis Anvendelsesorienteret undervisning – Drenge Odense Katedralskole PI-modellen: fra Projektidé til Innovation
2
SMTTE-modellen
3
Sammenhæng Hvilke(n) sammenhæng foregår projektet i? Hvad er projektets kontekst? Drenge har en lavere gymnasiefrekvens end piger. Vi vil derfor undersøge hvad der tiltrækker og frastøder drenge i gymnasiet Andre skoler har ligeledes vanskeligt ved at fastholde/tiltrække drenge. Derfor vil de kunne bruge vores undersøgelse Mål Formål: Lærerne skal opnå større forståelse for drengenes tilgang til undervisningen Produktmål: Vi afventer resultatet af vores undersøgelse Nyttemål: Større forståelse og indsats overfor frafaldstruede drenge Tegn Motivation, frafald, præstationer (drengenes) Tiltag Kvantitativ og kvalitativ undersøgelse. Eksempler på forløb. Refleksioner Evaluering og formidling Intern og ekstern (SDU) evaluering. Formidles videre til de andre deltagende skoler via wikispaces og netværksmøder. Anvendelsesorienteret undervisning – Drenge Odense Katedralskole Projektbeskrivelse og –styring SMTTE-modellen: Titel: Tydeliggørelse af anvendelsesdimensionen
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.