Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Forbrugerteam 2012 Maj 2011. Forbrugerteamet VidenEmpatiHandling Økologi skal være Danmarks passion og stolthed.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Forbrugerteam 2012 Maj 2011. Forbrugerteamet VidenEmpatiHandling Økologi skal være Danmarks passion og stolthed."— Præsentationens transcript:

1 Forbrugerteam 2012 Maj 2011

2 Forbrugerteamet VidenEmpatiHandling Økologi skal være Danmarks passion og stolthed

3 Principper fremover 1. Fokus på handling 2. Oplevelse + Oplysning 3. Langt sejt træk + hurtig reaktion 4. Møde folk, hvor de er 5. Kommunikere med kant og humor 6. Troværdighed 7. Fra offline til online 8. Optimere ressourcerne

4 Fra grå klidmoster til den moderne forbruger VI ERVI VIL OGSÅ VÆRE InformerendeInvolverende Hjerne, intellektHjerte, følelser, nærvær, samhørighed ForskningFormidling Venlig, kompromissøgende, pæn, ordentligProvokerende, grænsesøgende, med kant Støvet, gammeldags, frelstModerne, trendsætter, uhøjtidelig, med humør

5 Nyt hovedbudskab Vælg Økologi Herunder: I love ØKO

6 Forbrugerteamets områder: VidenEmpatiHandling Økologi skal være Danmarks passion og stolthed

7 VIDEN

8 Empati/statement

9 HANDLING

10 Idébeskrivelser Ide-beskrivelser 2012 Økodag 2012 De Økologiske Høstmarkeder Mælkekampagne Rejsehold Økologisk Spisemærke Virale kampagner 2012 Økologi og Natur Økologi på populære platforme Økologi til småbørnsfamilier Økologi Fakta og Livsstil

11 Økodag 2011: Over 110.000 gæster!

12 Miljøministeren deltog

13 Naturstriber blev sået over hele landet

14 Rekord: 65 gårde over hele landet

15 Omtale i medier: værdi over seks mio kr!

16 To klip I skal se! http://www.dr.dk/odp/player.aspx?uniqueid=393285&mt=newstab&st=news_TVAvisen&furl=http%3A//w ww.dr.dk/odp/default.aspx%3Ftemplate%3Dnyhed%26guid%3DDR1201104171830%26autoplay%3D0%26 back%3Ddefault.aspx%253ftemplate%253dnyheder%2526day%253d0 http://www.dr.dk/odp/player.aspx?uniqueid=393285&mt=newstab&st=news_TVAvisen&furl=http%3A//w ww.dr.dk/odp/default.aspx%3Ftemplate%3Dnyhed%26guid%3DDR1201104171830%26autoplay%3D0%26 back%3Ddefault.aspx%253ftemplate%253dnyheder%2526day%253d0 http://nyhederne-dyn.tv2.dk/video/index/id/39063974/ Økodag 2011: Branding-værdi min. 18 mio kr!

17 De Økologiske Høstmarkeder 2012

18

19 Økologisk Spisemærke Rejsehold

20 Virale kampagner og Sociale medier

21 Over 100.000 eksponeringer – hver dag!

22 Oplev Økologi

23

24

25

26 Økologi og småbørnsfamilier

27 Fakta og livsstil

28 Oversigt FondProjektnavnSamlet budget KMO De Økologiske Høstmarkeder 2012 – Mød landmanden2000000 KMOØkodag 2012 - Mød landmanden2000000 MAF Fælles økologisk mælk og mælkeprodukt-kampagne 20121000000 KMO Det Økologiske Spisemærke 2011- 20145000000 KMO Virale Kampagner og sociale medier 2012 – I love Øko666.000 KMO Oplev Øko – oplevelse og oplysning 2012-13 (Øko-ruten)2080000 KMOØkologi og Natur (DN) 2012833000 KMOØkologi på populære platforme (FDB)1300000 KMOØkologi til småbørnfamilier 2012666000 PAFØkologi til småbørnfamilier 2012300000 KMO Økologi - fakta og livsstil (i samarb. Med Medier og Medlemmer)1800000 I alt (over flere år)17645000


Download ppt "Forbrugerteam 2012 Maj 2011. Forbrugerteamet VidenEmpatiHandling Økologi skal være Danmarks passion og stolthed."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google