Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afRune Kronborg Redigeret for ca. et år siden
1
Forbrugerteam 2012 Maj 2011
2
Forbrugerteamet VidenEmpatiHandling Økologi skal være Danmarks passion og stolthed
3
Principper fremover 1. Fokus på handling 2. Oplevelse + Oplysning 3. Langt sejt træk + hurtig reaktion 4. Møde folk, hvor de er 5. Kommunikere med kant og humor 6. Troværdighed 7. Fra offline til online 8. Optimere ressourcerne
4
Fra grå klidmoster til den moderne forbruger VI ERVI VIL OGSÅ VÆRE InformerendeInvolverende Hjerne, intellektHjerte, følelser, nærvær, samhørighed ForskningFormidling Venlig, kompromissøgende, pæn, ordentligProvokerende, grænsesøgende, med kant Støvet, gammeldags, frelstModerne, trendsætter, uhøjtidelig, med humør
5
Nyt hovedbudskab Vælg Økologi Herunder: I love ØKO
6
Forbrugerteamets områder: VidenEmpatiHandling Økologi skal være Danmarks passion og stolthed
7
VIDEN
8
Empati/statement
9
HANDLING
10
Idébeskrivelser Ide-beskrivelser 2012 Økodag 2012 De Økologiske Høstmarkeder Mælkekampagne Rejsehold Økologisk Spisemærke Virale kampagner 2012 Økologi og Natur Økologi på populære platforme Økologi til småbørnsfamilier Økologi Fakta og Livsstil
11
Økodag 2011: Over 110.000 gæster!
12
Miljøministeren deltog
13
Naturstriber blev sået over hele landet
14
Rekord: 65 gårde over hele landet
15
Omtale i medier: værdi over seks mio kr!
16
To klip I skal se! http://www.dr.dk/odp/player.aspx?uniqueid=393285&mt=newstab&st=news_TVAvisen&furl=http%3A//w ww.dr.dk/odp/default.aspx%3Ftemplate%3Dnyhed%26guid%3DDR1201104171830%26autoplay%3D0%26 back%3Ddefault.aspx%253ftemplate%253dnyheder%2526day%253d0 http://www.dr.dk/odp/player.aspx?uniqueid=393285&mt=newstab&st=news_TVAvisen&furl=http%3A//w ww.dr.dk/odp/default.aspx%3Ftemplate%3Dnyhed%26guid%3DDR1201104171830%26autoplay%3D0%26 back%3Ddefault.aspx%253ftemplate%253dnyheder%2526day%253d0 http://nyhederne-dyn.tv2.dk/video/index/id/39063974/ Økodag 2011: Branding-værdi min. 18 mio kr!
17
De Økologiske Høstmarkeder 2012
19
Økologisk Spisemærke Rejsehold
20
Virale kampagner og Sociale medier
21
Over 100.000 eksponeringer – hver dag!
22
Oplev Økologi
26
Økologi og småbørnsfamilier
27
Fakta og livsstil
28
Oversigt FondProjektnavnSamlet budget KMO De Økologiske Høstmarkeder 2012 – Mød landmanden2000000 KMOØkodag 2012 - Mød landmanden2000000 MAF Fælles økologisk mælk og mælkeprodukt-kampagne 20121000000 KMO Det Økologiske Spisemærke 2011- 20145000000 KMO Virale Kampagner og sociale medier 2012 – I love Øko666.000 KMO Oplev Øko – oplevelse og oplysning 2012-13 (Øko-ruten)2080000 KMOØkologi og Natur (DN) 2012833000 KMOØkologi på populære platforme (FDB)1300000 KMOØkologi til småbørnfamilier 2012666000 PAFØkologi til småbørnfamilier 2012300000 KMO Økologi - fakta og livsstil (i samarb. Med Medier og Medlemmer)1800000 I alt (over flere år)17645000
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.