Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Velkommen til Bevola - Bare bedre løsninger Nordeas Erhvervspris 2011CSR Award 2013.

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Velkommen til Bevola - Bare bedre løsninger Nordeas Erhvervspris 2011CSR Award 2013."— Præsentationens transcript:

1 Velkommen til Bevola - Bare bedre løsninger Nordeas Erhvervspris 2011CSR Award 2013

2 Velkommen til Bevola A/S Bevola har markedets bredeste produktplatform til opbygning af lastbiler, hængere og trailere. Vores løsninger skabes gennem egne produkter, agenturer og vores alsidige produktionsfaciliteter.

3 History A/S Bevola er et selvstændigt selskab i Grønbech & Sønner koncernen. Grønbech & Sønner Holding blev etableret i 1828 af Søkaptajn M.J. Grønbech. Produkterne var fra starten fajance og jernvarer. I 1853 blev forretningen omdannet til Grønbech & Sønner og produkterne var nu jern og stål. Grønbech & Sønner Holding er i dag en moderne og velkonsolideret koncern. Grønbech købte i slutningen af 1999 A/S Bevola. A/S Bevola blev etableret i 1968 og har igennem 40 år oparbejdet et godt ry indenfor opbygningsmaterialer til transportsektoren samt løsninger til industri og den offentlige sektor. A/S Bevola har i forbindelse med familieskabet med Grønbech & Sønner A/S, været igennem en større turnaround og fremstår i dag som en tidssvarende virksomhed i positiv udvikling. A/S Bevola har hovedsæde herunder fælles funktioner, produktion og centralt lager i Ringsted og selskaber/afdelinger i Norge og Sverige. Grønbech & Sønners domicil på Scandiagade i København Historien

4 Markedssituationen LavfrekventHøjfrekvent Positionering Produktorienteret virksomhed Videnbaseret virksomhed PrisPris/Værdi Værdi/Høj pris

5 Bevolas forretningsmodel

6 Marketing 1.0 Produktorienteret Markedsføring Marketing 2.0 Forbrugerorienteret markedsføring Marketing 3.0 Værdistyret markedsføring MålsætningSælge produkterTilfredsstille og holde på kunderne Gøre verden bedre Medvirkende faktorer Den industrielle revolution Informations- Teknologi Ny teknologibølge web 2.0 (3.0) den semantiske web Hvordan firmaerne ser markedet Store mængder købere med fysiske behov Kvikkere kunder med Omtanke og hjerte Hele mennesker med omtanke, hjerte og ånd Centralt markeds- føringskoncept ProduktudviklingDifferentieringVærdier Firmaets retnings- linjer for markedsføring ProduktspecifikationVirksomheds- og produktpositionering Virksomhedens mission, vision og værdier VærditilbudFunktioneltFunktionelt og emotioneltFunktionelt, emotionelt og åndeligt SamfundstypeIndustri samfundetOplevelsesøkonomienTransformations- økonomien Udvikling og tendenser

7 Bevolas grundlag Vision (Innovation) Bevola skal gøre en markant forskel på alle områder og niveauer, der er så overraskende og positiv, at hele værdikæden har Bevola som første valg. Vi skal nå vores resultater, via et konstant ekstraordinært engagement, fordi vi vil respekteres som de bedste. Bevola skal sikre det bedste, det bedste. Mission (Relation) Gennem dialog ”mennesker til mennesker” og ”Bare bedre løsninger”, vil Bevola skabe mere tid, tættere samarbejde og øget viden og vækst i hele værdikæden. Strategi (Dynamik) Ensartethed Udvikling Uddannelse Kommunikation Værdisæt (Energi) Begejstring Tro Mod Handlekraft Gennem begejstring skaber vi troen på det kan gøres, modet til at gøre det, og handlekraften til at få det gjort, først og rigtigt.

8 Koncepter

9 Bevola ønsker at sikre en bedre verden, gennem den etisk bæredygtige virksomhed, som står for klimaoptimale løsninger, et højt socialt engagement og et generelt globalt samfundsansvar - Bevola, bare bedre løsninger CSR Vision

10 Bevolas markedsområder Bevola er etableret med hovedsæde i Ringsted, afdeling i Sverige og et selskab i Norge. Gennem vores nordiske platform servicerer vi markeder i hele Skandinavien, EU og Baltikum.

11

12 Udfordringen Værdikæde-optimering

13 Nøgletal


Download ppt "Velkommen til Bevola - Bare bedre løsninger Nordeas Erhvervspris 2011CSR Award 2013."

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google