Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
1
v/ Jakob Hartmann Mørch
CRM CRM hos ”os selv” v/ Jakob Hartmann Mørch
2
STRATEGI WORKSHOP mål
3
STRATEGI WORKSHOP Effektivisering Motivering Differentiering
4
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION UDBYTTE MÅLSÆTNING
VIDEN SIKRING UDBYTTE SIKRE VIGTIG VIDEN GENANVENDE VIDEN FORANKRE VIDEN MÅLSÆTNING
5
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION UDBYTTE MÅLSÆTNING
VIDEN DELING UDBYTTE DELE VIGTIG VIDEN GENANVENDE VIDEN FORANKRE VIDEN MÅLSÆTNING Forbedrer muligheden for et fælles mål !
6
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION UDBYTTE MÅLSÆTNING VIDEN ?
konkurrent viden UDBYTTE s billeder referater breve MÅLSÆTNING ordrer telefonsamtaler notater historik aftaler pdf filer møder kunde viden relationer Hør hvad Kamstrup siger;
7
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION UDBYTTE MÅLSÆTNING
KONKURRENCE KRAFT KONKURRENCE KRAFT UDBYTTE Produkt Kommunikation MÅLSÆTNING Markedet
8
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION UDBYTTE MÅLSÆTNING A B C 1 2 3
Kunde og emne platform ”Farmer” FOKUS UDBYTTE A B C 1 MÅLSÆTNING 2 3
9
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION UDBYTTE MÅLSÆTNING A B C 1 2 3
Kunde og emne platform ”Farmer” FOKUS UDBYTTE A B C 1 MÅLSÆTNING ”Hunter” FOKUS 2 3
10
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION UDBYTTE MÅLSÆTNING A B C 1 2 3
Kunde og emne platform Segmentering UDBYTTE A B C 1 MÅLSÆTNING 2 3 Hør hvad CyberCity siger;
11
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE Målstyring
R = I x K DRØFTELSE Resultat = Indsats x Kompetance UDBYTTE Omsætning Besøg Db
12
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE Målstyring
R = I x K DRØFTELSE Resultat = Indsats x Kompetence UDBYTTE Omsætning Besøg Salgsteknik Db Tilbud Produkt viden Telefon Værktøjer Hør hvad Pensions selskaberne siger:
13
STRATEGI WORKSHOP SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE - MÅL start ordre
Processen UDBYTTE - MÅL start ordre
14
CRM
15
CRM
16
CRM
17
CRM
18
CRM
19
CRM
20
CRM
21
CRM
22
CRM
23
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT CRM INDSIGT SITUATION SITUATION
DRØFTELSE UDBYTTE
24
STRATEGI WORKSHOP CRM INDSIGT SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE
25
STRATEGI WORKSHOP SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE - MÅL
VIDENSIKRING UDBYTTE - MÅL Hvis bare vi vidste –hvad vi i virkeligheden ved !
26
STRATEGI WORKSHOP SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE - MÅL A B C 1 2 3
Kunde og emne platform Segmentering UDBYTTE - MÅL A B C 1 2 3
27
STRATEGI WORKSHOP Kunde og emne platform A B C 1 2 3 Segmentering
28
STRATEGI WORKSHOP SITUATION SITUATION DRØFTELSE UDBYTTE Målstyring
R = I x K DRØFTELSE Resultat = Indsats x Kompetance UDBYTTE Omsætning Besøg Salgsteknik Db Tilbud Produkt viden Telefon Værktøjer
29
Kamstrup A/S Lis Muusmann siger: Vi har nu alle relevante kundeoplysninger lagt ind i SuperOffice systemet. Nu er alt samlet et sted, og vi har fået det overblik, vi manglede og den fælles videns base, som er helt afgørende for, at vi kan fremtræde som den topprofessionelle leverandør., som vore kunder forventer.
30
CyberCity Vi bliver nu i stand til at ramme de rigtige segmenter med
Allan Russel siger: Vi bliver nu i stand til at ramme de rigtige segmenter med de rigtige produkter !
31
Pensions selskaberne Lars Ellehave Andersen siger: Med SuperOffice er det blevet meget let at udtrække forskellige og tværgående rapporter. Som chef vil jeg lynhurtigt danne mig et overblik.
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.