Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation af Feel like Maj 2014. Ideen Et værktøj til at finde frem til de af destinationens oplevelser, som bedst matcher gæsternes ønsker og behov:

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Præsentation af Feel like Maj 2014. Ideen Et værktøj til at finde frem til de af destinationens oplevelser, som bedst matcher gæsternes ønsker og behov:"— Præsentationens transcript:

1 Præsentation af Feel like Maj 2014

2 Ideen Et værktøj til at finde frem til de af destinationens oplevelser, som bedst matcher gæsternes ønsker og behov: fungerer døgnet rundt og på flere sprog spørger gæsterne hvilket humør de er i, og hvad de har lyst til billigt og driftssikkert spiller sammen med eksisterende digital markedsføring

3

4

5

6

7 Hvem står bag? Ejere: Danske Destinationer, en landsdækkende forening for de største og mest besøgte danske feriedestinationer. Deltagende destinationer: VisitAalborg, VisitAarhus, Destination Djursland, Destination Ringkøbing Fjord, VisitOdsherred, VisitNordsjælland og VisitMøn-Sydsjælland Samarbejdspartnere: Visit Denmark, Naturstyrelsen og Kulturstyrelsen Finansiering: Danske Destinationer og Arbejdsmarkedets Feriefond

8 En gennemtestet idé – klar til brug Første udgave testet på 7 destinationer sommeren 2013 Én målgruppe ”Børnefamilier” og alene på dansk 120 gæster interviewet – deres kommentarer indarbejdet i ny udgave til 2014 Anden udgaven klar til 2014 Nu to målgrupper ”Børnefamilier” – ”Voksne” og på dansk, tysk og engelsk

9 Sådan præsenterer vi Feel like overfor gæsterne START for det danske reklamespot Tysk udgave Engelsk udgave

10 Sådan fungerer mobilsitet START for demospottet

11 Fokus i markedsføringen til 2014 er at forklare hvad konceptet går ud på og få destinationernes gæster til at benytte Feel like Supplerende markedsføring

12 [Billede] Tekst [Billede] tekst Beachflag Eventskilt

13 [Billede] Tekst [Billede] tekst Badge Plastikpose

14 [Billede] Tekst [Billede] tekst Postkort Kortholder inkl. klæb

15 Pastil-æsker

16 Fokus er på gæsten, dennes ønsker, lyster og behov den enkelte dag. What du you Feel like? Gæstetilfredshed er målet - attraktionen er midlet Overraskende bud i forhold til traditionelle kategorisering ”…..det havde jeg dog aldrig forventet at opleve på et kunstmuseum …” Meget positivt at den subjektive vurdering, rent faktisk fungerer i praksis Hvad er det nye og unikke?

17 Feel like spiller sammen med og fungerer sammen med anden digital markedsføring Feel like giver gæsten en supplerende mulighed Samspil med anden digital markedsføring

18

19 Som destination: Service-værktøj og dermed mere tilfredse gæster Bedre match mellem det gæsterne efterspørger og det de efterfølgende oplever Længere ophold, bedre ambassadører Mulighed for at gøre mindre steder synlige og mere tilgængelige Inspiration til fornyet produkt ”What’s in it for me” – som destination

20 Som virksomhed - overnatning Bedre information til gæsterne omkring oplevelser i nærområdet Mere tilfredse gæster Længere ophold ”What’s in it for me” – som virksomhed

21 Som virksomhed – attraktion/oplevelse Bedre match mellem gæsternes forventninger og det de faktisk oplever Gratis supplerende markedsføring Inspiration i moods til ny produktudvikling ”What’s in it for me” – som virksomhed

22 Geografisk udbredelse: Målet er national udbredelse – hvilket er i alles interesse Kort viser hvor Feel like aktuelt eksisterer Nye destinationer tilbydes deltagelse mod beskeden betaling Udbredelse

23 Udbredelse til lokale aktører: Udbredelse


Download ppt "Præsentation af Feel like Maj 2014. Ideen Et værktøj til at finde frem til de af destinationens oplevelser, som bedst matcher gæsternes ønsker og behov:"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google